![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tuurillahan ne laivatki seilaa, jotain "siirtymiä" HJ:llä ajettu pöllö-öljyllä. Taitaa nytki olla punasta tankissa
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
On muuten halpaa kun iskee se huono tuuri...
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Tuossa just kuulin kaverista, joka oli saanu joululahjaksi 26Ke laskun, ku löyty punasia jäämiä suburbanin tankista. Maksuaikaa 2viikkoa. Ja eiku pankinjohtajalta kyselemään pikkulainaa...
Kuorma-autolle lasketaan 1000e/vrk, ja maksimi taitaa olla 3kk. Hinta on jo sellanen, jotta yksityisyrittäjänä jää ajot siihen. Riski kiinnijäämiseen on mitätön, mutta aina joku irvileuka voi soittaa vinkkiä tullille, ja se hintaero löpön ja dieselin välillä on niin mitätön, ettei oo käyny juuri ikinä mielessäkään laittaa polttoölppää tankkiin. Tosin Joskus junnuina piti kokeilla, miten se 150Y peltodatsuni kepittää pöttoöljyllä... 50/50 bensaa ja polttoöljyä paloi jollakin tapaa, mut nakutti vedättäessä. Kumma juttu :P Myös viritetty Susuki mopo toimii polttoöljyllä, mut pitää käyttää bensalla ensin lämpimäksi. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| ikh 10kw hallilämmitin löpöllä. | henteri | O/M/V Muut | 11 | 19.12.2007 14:25 |