Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Captain-
Mitä tulee vielä tuohon etteivät kytät olis tajunnu niin Jappi ei oo vissiin tankannu ikinä ISOJEN autojen mittarilla? kyl ne löpö mittarit on eri kohdis ku diesel mittarit ja selvästi merkattu niin ettei kukaan vahingossa tankkaa löpöä! käypäs ens kerral kattomas et kattomas niit mittareita ku ajat ohi! reilu 10vuotta rekkaa ajaneena ja niistä pari viime vuotta autonalustalle rakennettua työkonetta (hakkuria) ajaneena olen kyllä perillä noista pykälistä!
|
Kyllä olen tankannut ihan tarpeeksi sekä isoilla ja pikkumittareilla pikkukylien ja isojen kaupunkien asemilla että tiedän noita mittarikenttiä olevan lukuisia erilaisia...Kun vasta 12 vuotta on tullut pyörittyä auto ja konehommissa ympäri suomea.Ei mulla tosin tarvitse asioida mittarilla kuin vähän reilun tuhannen litran edestä viikossa.
Ja kyllä ne poliisit varmastikin tiesi pykälät,ja kun noin ilmeinen työkone on kyseessä ei erehtymisen vaaraakaan juuri ole.Vois olla hiukka eri asia kun olisi esimerkiksi umpikoppista hiekkapuhallusautoa tankannut...