![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kunpa voisinkin, mutta entinen omistaja ei tehnyt tälle mitään, myi vain eteenpäin ja sitä edellistä omistajaa en ole ikävä kyllä löytänyt. Lainaus:
Lainaus:
Mutta osa on siis aivan kun Bj:n oma raidetangonpää (etutangon oikea) mutta erikätisellä kierteella. Siinä toisessa päässä olevassa raidetangonpäässä (etutangon vasen) on oikea kierre, on liian lyhyt kartio osa, se siis sen takia ei käy. mutteri jää vain huulille. Mutta kiitos jo mielenkiinnosta, huomenna mittaan osan ja laitan mitat esille. Eiköhän jostain autosta tälläinen löydy- toivottavasti.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Siis onko se se niveö jolla ohjaustanko liittyy raidetankoon.
Ja raidetanko on se joka menee "pyörältä pyörään" ohjaustanko,tai se etummainen tanko tulee sieltä tehostajan sektorivarrelta raidetangolle. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Motonetissä olen muutaman kerran ollu varastossa kattelemassa ja sovittamassa sopivaa osaa. Ekan kerran jarruletkua ja toisen kerran mitta kädessä ettimässä sopivaa syyläriä
Myyjän kanssa hetken aikaa tarinoinut nii kattoo helpommaksi ett mee ite kattomaan.
__________________
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista -mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä- |
#4
|
||||
|
||||
![]()
On juurikin se nivel! Sorry vaan jos en oikein osannut selittää oikeaa osaa =) termit mulla vähän ehkä hakusessa...
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tervehdys!
Tähän se tuntuu menevän joka paikassa, jos myyjä ei koneelta löydä ja asiaan jaksa enempää paneutua niin myydään eioota. Missä on ne vanhanajan varaosakauppiaat, jotka suurin piirtein takahuoneessa sorvaavat palikan kuin palikan asiakkaalle vartissa? ;-) Vähissä on ne myyjät joilla motivaatio ja ennen kaikkea tietotaito riittää auttamaan vähänkään enempään kuin mitä tuotteen paketissa lukee. Löytyyhän niitä hyviä tyypejäkin vielä joskus ja ne pikinyrkit ovat lahja autorakentelijan arjessa. Kotipaikkakunnalla on melkoinen liiveri, josta löytyy apuja joka lähtöön ja tavaraa on hyllyssä aivan järkyttävä määrä aina 60-luvulta lähtien. Välitysmyynti Lehtonen. TT |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Harbor Cruisers |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Tuleppa käymään KLAUKKALAN hessumobiilissa niin katotaan sulle siihen sopiva nivel.
Ota malli mukaan. HJ:n ja LJ:n rt päät on ollu jonkun aikaa loppu tukusta, toivottaan että niitä on tullu lisään jos se on jomman kumman pää. Edit: Rakentelin HJ:n soan ja tullu tutkittua jonkun verran noita toyotan niveliä, täytyyhän semmonen sopiva jostain löytyä ![]() Viimeksi muokannut NymiS : 15.10.2010 06:27 |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Tutkin aihetta hieman jos on 17mm oikea-kätisellä kierteellä niin tällä hetkellä missään tukku-liikkeessä ei ole tavaraa.
Pää löytyy BJ40/43 vm81 vanhemmasta Toyotan alkuperäisnumeroilla: TOYOTA ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Sain mitattua osasta vähän tietoja. Eli paksumman kierreosan halkaisija on 17mm ja kartio-osan 12mm. Kartio-osan päältä kun mittaa osan korkeuden niin ”pohjaan” on 7.7cm. Ja kierreosa on tosiaan sellainen että kiristyy myötäpäivään.
Tottakai klaukkalaan voisi tulla käymään. Yritän päästä tänään tai huomenna. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
bokker kuvio pitäs löytää | junnu78 | Chit-Chat | 10 | 22.03.2009 04:29 |
mistä löytää boggerin jäljen | junnu78 | Chit-Chat | 12 | 01.02.2007 11:18 |
Hiacen kone Pitäs Löytää... | TTMOSSE | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 29.11.2006 22:09 |
Kaikkea sitä löytää | Ex_inkkari | Linkit | 2 | 07.07.2006 22:34 |
raidetangonpää | 33SD | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 22.06.2004 14:17 |