![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Menee lievästi OT:n puolelle mutta noi ledit ovat kyllä oivallisia. Frouvan pitkäkattotraktoriin laitoin peruutusvaloihin tavan polttimon tilalle samaan kantaan sopivat ledit, näkeepä peruutellä ihan eri tavalla pimeällä pihalla. Samaan rahaan laitoin etuparkkeihin ledit, loppui se jatkuva polttimoiden vaihtelu. Edessä noista ei muuta virkaa olekkaan kuin se huimasti parantunut kesto. Auto on siis -99 V70 joka tykkää syödä noita pikkulamppuja, varsinkin etuparkit olivat kulutustavaraa.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
"Ei tieliikennekäytöön" lukee näissä laareissa mistä ledi-polttimoja saa ostaa.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Viime talveksi sain käyttöautoon laitettua lediparkit eteen, ihan ulkonäkösyistä. No toinen kesti pari kuukautta ja ja toinen hyyty hiukan myöhemmin, hävetti ajaa kun toinen innostui vilkkumaan ennen totaali hyytymistä.
![]() Eli se niistä kestävistä ledeistä, taitaa olla yhtä kestäviä kuin nuo halvat energianssästölamput joita saa vaihtaa tiheämpään kuin vanhoja hehkupolttimoita! |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Ylivirta (eli toisin sanoen ylijännite autossa) tappaa ledin melko nopeaan. Näitä autoledikötöstyksiä on tullut ihmeteltyä joskus, pelkkä etuvastus kun ei todellakaan riitä autokäytössä suojaamaan lediä. Mahtaako kalliimmissa olla sitten jotain regulaattoreita tjsp., en sen kummemmin ole perehtynyt..
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
ledeistä asiaa... tai vierestä... noi mun peruutusvalot, hitto minen ymmärrä mistä niiden virta tulee, sini/valkoinen johto, samaa johtoa löytyy sieltä sähköflektin releen ohjauksesta ja lasinpesunesteen säiliön anturista ainakin, molemmissa se johto menee siihen samaan paksuun suojaputkeen mikä kulkee tulipellin yläreunassa poikki auton, en viitsinyt vilä sitä nippua mistään availla että näkis missä ne haarottuu, otin sen tulipellin liittimenkin auki mutta siitä en kyllä löytänyt vielä sitä johtoa... sulakerasialta takaa lähtee virta kaikista johdoista eteenpäin mitä siellä on...
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
löyty vika... johto oli murtunut lähes irtipoikki sulakkeen toisesta "navasta" jännitel kulki kyllä ylkkämittarillakin mutta eihän siitä virtaa läpi mennyt. heti kun löysin oikeanlaisen sähkökuvan siitä miten johdot menee rupes heti selkiään asiat, virran syöttö pakkivaloille ja paljon muuulle on siellä konehuoneen sulakerasiassa, 15A minisulake...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Käyttöauto max.700€ | R4p1d0 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 12.05.2010 18:00 |
| Ostetaan käyttöauto | teamosmo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 01.12.2009 21:01 |
| Myydään käyttöauto x 2 | osatauno | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 06.11.2008 17:02 |
| Ostetaan Käyttöauto max 1500€ | kuningaskulkuri | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 04.10.2008 09:46 |
| O: Käyttöauto | panzer | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 28.01.2008 21:16 |