Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 06.10.2010, 19:41
Arppa Arppa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.07.07
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 106
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki Näytä viesti
.

LT:n kone ei men Volvoon heittämällä, koska Volvolla on oma pulttijako moottorissa. Tämä tullut se kymmenen kertaa vastaan, kun "joku" on toimittanut itse vaihtomoottorin, ja saanut halvalla LT:n koneen, kun Volvolainen on ollut kallis/vaikeesti saatavilla...
Onko tästä omakohtaista kokemusta. Mulla on ja sen perusteella sanon että ei ole eri pulttijaot VAG dieseleissa lohkossa, riippumatta siitä mihin se on tungettu. Merkittävimmät ulkoiset erot on öljypohjassa jonka vaihtamista tai muokkaamista nuo on vaatinut kun on LT volsusta vaikka 740 volvoon konetta heitetty. Ja moottorinkiinnikkeet on erilaiset kun nuo koneet on automerkistä ja mallista riippuen olleet enemmän tai vähemmän kallellaan, 240 volvossa tuo kone makaa aika reilusti jo kylkiasennon puolella. Eli se pulttijako heittää vain siinä alumiiniöljypohjan päädyssä, ei lohkossa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Puretaan Volvo c306 tapsa4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 29.12.2009 22:21
M.Volvo C306 O/M/V Ajoneuvot 1 28.04.2008 22:13
O: Volvo C306:sen vaihdelaatikko kapikkar O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 22.11.2006 13:12
M: Volvo C306 TGB22 Holst O/M/V Muut 4 12.09.2005 20:48
M: VOLVO C303 ja C306 LaaLaa O/M/V Muut 0 16.06.2003 16:40


Sivu luotu: 11:34 (GMT +2).