![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Heh....ai PatRover on kans käynyt lepäilemässä kyljellään. Onks siin ollu jotain Kareksen karmaa, ku vielä apparin puolelle kellistäny ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Kiitoksia järjestäjille meidänkin puolesta!
Mukavaa oli, kahvi ja makkarat kuumia ja kelikin mitä parhain! Pari kuvaakin tuli puhelimella räpsittyä. |
|
||||
|
||||
![]()
Kai noita kuvia enemmänki olis?
Perkele notta on selkä kipee :/ Paukahti aikas reippaasti tokan kiekan kolmosella kallion kulmaan toi susukin panssari ja löi reippahasti selkään...
|
|||
|
|||
![]()
Team Kutunjuusto kiittelee myös upeasta kisapäivästä. Hienosti toimivat järjestelyt ja luontokin kunnioitti tapahtumaa antamalla parastaan eli upean syksyisen kuulakkaan päivän.
Alussa vaikutti siltä, että kaikki ajaa niin hyvin ettei hinausapua tarvita ollenkaan. Mutta puolenvälin jälkeen alkoi tapahtumaan. Mitsu sai kiivetä HS reittiä pitkin kallion päälle niin monta kertaa että oli jo melkein sama kuin olisi itse ollut mukana kisaamassa. ![]() ![]() Tässä vähän todisteita ettei Mitsu ollut ihan tarpeeton. ![]() Olin kahden kameran kera mukana tapahtumassa ja otoksia on runsaasti. Kunhan saan kaikki käytyä läpi ja ladattua nettiin, laitan ne nähtäväksenne. |
|
||||
|
||||
![]()
Niin ne ihmiset väitti että olis ollu ,lämmitti oikeen sydämen pohjasta ku pitkästä aikaa kömöllään oltiin ja taisipa kyllä olla eka kerta kun olin apparin toolilla nurin...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
TMK OFF ROAD TRIAL | RJCOBRA | Tapahtumat | 143 | 28.02.2015 12:02 |
Trial ja off-road renkaista | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.06.2005 22:10 | |
off road trial raisio | Tapahtumat | 1 | 31.05.2005 16:43 | |
Off Road trial PM ruotsissa | -B- | Tapahtumat | 2 | 04.05.2005 08:27 |
4. TMK Off Road Trial 23.08 2003 | imported_offroadjouni | Tapahtumat | 0 | 04.07.2003 12:19 |