Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Picu
Taas Jare oli laittanut sellaisen videon ettei meinannut tiimipäällikkö tuolilla pysyä kun sitä katsoi.
Mutta ideoiden sijaan video herätti lähinnä ihmetystä! Alkuosan rakennetun radan esteet olivat suhteellisen helppoja. Ossi rakentelee ja suunnittelee konttiesteitä ja korkeita öljysäiliökasoja. Ne isot renkaatkin sijoitettiin aika haasteellisesti.    Mutta tekikö videon supertehokkaat autot ja mieletön kuskien raatoisuus helpoistakin esteistä vaikeamman näköisiä? Pitäiskö meidänkin muuttaa esteet puolta matalammiksi ja helpommiksi?  Mutta miltä se näyttää kun täällä porukka ajelee diesel pajeroilla ja ylipitkillä patrolleilla helppoja esteitä. Kuka sellaista jaksaa katsella?
Jos Ossi ajaisi pajerolla tuon videon rakennetun radan läpi tyyliin prööö... (ei kun korjaan kilkati kalkati phiuuuuu, kilkati kalkati phiuuuuu....) Kukaan ei jaksaisi katsoa saati kuvata. Jotenkin se auto ja kuski sen shown tekee oli rata mikä hyvänsä. Videon maasto-osuus sitten oli mykistävää katseltavaa. Ei voi kuin ihailla ja arvostaa kuskeja ja autoja.
Onhan meillä Suomessa Tuukka mutta autoja ja rahaa ei. Eli ilmeisesti jatkamme radan tekoa samalla tyylillä ja muutetaan vasta sitten jos tarve niin vaatii.
|
Jos ei ole tullu tutustuuttuva vielä:
http://www.youtube.com/fourwheeler
Tuolta juutuupi kanavalta löytyy vanhemmista kisoista pitempiä koosteita, ja taitaa olla jossain koosteissa hitusen selevitelty ratarohviileja jne.