![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Niin ladan konehan tuo on.. Ja vakionokalla. Taidan kokeilla siirtää yhden pykälän nokka-akselia ja tutkia onko parempi...
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Säätö.
Jostain kisapuljusta muinoin sai ladaan säädettävää nokkapyörää olikahan valmistaja Kent cams tai joku kehveli mutta jostai ralli puljustahan niitä kannattais kysellä. Luulis et se jako merkki ois se paras kohta ainaki vakio nokalle. Moottori dynossahan tuo selviäis mikä on vaikutus.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Autoveron muutoksen vaikutukset tuontiautoihin | jappe | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 22.01.2008 23:52 |
2lt syöttöpumpun ajoituksen vaikutus | Hharri | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.12.2007 19:27 |
Pajeron ajoituksen säätö? | ases | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 07.11.2007 20:58 |
KIIRE.nokan momentti? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 20.05.2006 20:56 | |
TARTTIS SUIKAAN NOKAN | O/M/V Muut | 0 | 27.05.2003 10:00 |