Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.09.2010, 16:53
KIM KIM ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.06.04
Sijainti: Antigua and Barbuda.
Viestit: 209
Perusasetus

On varmasti osittain totta, että mulla on väärä auto kun haluan vetää 3000 kg:n kärryä. Jenkkiin ei kuitenkaan ollut varaa.
Toisaalta moniin henkilöautoihinkin luvataan 500 vääntö jo 2.0 koneella. Mulla on sentään kolmelitrainen niin kyllä tässäkin potentiaalia saattas olla. Virityksen järkevyys tuonne asti riippuu kai paljon siitä millä tempuilla sinne päästään. En tiedä olisko koneessa jotain pullonkaulaa jonka poistamalla sais kerralla lisää potkua.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.09.2010, 17:39
Marcus78:n Avatar
Marcus78 Marcus78 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 15.11.05
Sijainti: Kalanti, Finland.
Viestit: 576
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KIM Näytä viesti
On varmasti osittain totta, että mulla on väärä auto kun haluan vetää 3000 kg:n kärryä. Jenkkiin ei kuitenkaan ollut varaa.
Toisaalta moniin henkilöautoihinkin luvataan 500 vääntö jo 2.0 koneella. Mulla on sentään kolmelitrainen niin kyllä tässäkin potentiaalia saattas olla. Virityksen järkevyys tuonne asti riippuu kai paljon siitä millä tempuilla sinne päästään. En tiedä olisko koneessa jotain pullonkaulaa jonka poistamalla sais kerralla lisää potkua.
Jotkut sanoo et katti vie tehoja, mut mitään omakohtaista kokemusta ei ole ja sitä en tiedä miten paljon tulee potkua jos sen poistaa.
Viisaammat kertokoon
__________________
-Pieru on paskan postimies-


www.jumissa.com
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.09.2010, 21:32
gikseri gikseri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 02.08.07
Sijainti: Forssa
Viestit: 369
Perusasetus

Kyllä tuo katti niissä yleensä taitaa jonkinasteinen tulppa olla. Katin poistoa järkevämpi ja katsastusystävällisempi tapa on lyödä katin läpi suora rautaputki sitten tyhjentää se esim. rautakangella läpi lyömällä. Näin paikoilleen jää katin kuoret, eikä ulospäin näy mitään poikkeavaa. Toinen rajoittava tekijä tuntuu yleisesti pakoputkistossa olevan takavaimennin.

Onko tuossa isuzussa muuten jo hiukkassuodatin?

Toinen asia mikä saattaa avittaa tehojen lisäyksessä on laittaa nokalle sen verta reilu välijäähdytin kun sinne sopii, kun tuossa koneen päällä ei varmasti ole kovin hyvä paikka sille, vaikka konepellissä olisikin scooppi. Paremminhan se tuossa koneen päällä on suojassa, mutta jos vaan maantiellä ajelee niin eipä ole merkitystä. Itselläkin olisi seuraava operaatio omaan pick-uppiin pistää uusi välijäähdytin.

Toisissa autoissa tuntuu olevan melkoisesti enemmän potentiaalia vakio osilla kuin toisissa.

Viimeksi muokannut gikseri : 02.09.2010 21:34
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.09.2010, 00:13
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Luulis, että kaikkiin elektroniseen ohjaukseen perustuviin moottoreihin saa ohjelman, kunhan löytyy oikeat vehkeet ja taitoa laittaa!

Virityspajoja vain tuskin Suomesta löytyy.

Ja chevystä puheen ollen, eikös Isuzu D-Max ole melkein sama kuin Chevrolet Colorado?

http://www.netcarshow.com/chevrolet/...llpaper_04.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/File:20...utility_02.jpg
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.09.2010, 20:38
gikseri gikseri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 02.08.07
Sijainti: Forssa
Viestit: 369
Perusasetus

No lähinnä tarkoitin tuolla chevyllä noita 6.6 litraisella duramax (tai joku sinne päin) koneella varustettuja silveradoja. Tosin jostain luin että se olis Isuzun tekele.

Perjantaina poikkesin motonetissä ja sielläkin oli hyllyssä vaikka millaista silikooni mutkaa ja jatkoa ja alumiini putkia ahtoputkien tekoon. Coolereita oli myös edullisesti montaa kokoa. Samoja kiinalaisia coolereita nuo on kun monessa muussakin paikassa, mutta hinta oli sopiva ja laatu vaikutti hyvältä. Itse ajattelin tuollaisen sieltä poimia, kun ajelen taas ohi.

Pakoputkesta kun oli puhetta niin noilla ulkoilaisilla foorumeilla on ainakin ollut puhetta että paremmalla pakoputkistolla saisi lisää vääntöä. Lähes kaikkiin pick-uppeihin oli noilla viriputki valmistajilla valmis 3" putkisto tarjolla. Täytyy pistää linkkiä kun taas osuu silmiin.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.10.2010, 10:00
KIM KIM ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.06.04
Sijainti: Antigua and Barbuda.
Viestit: 209
Perusasetus

Soitin 3 viikkoa sitten Voimaa.com virittäjälle riihimäelle. Ei osannut heti sanoa mitä tlle itutsulle pitäs tehdä. Lupas ilmoittaa. Ei ole kuulunut mitään. Täällä olis maksava asiakas odottamassa jos tätä joku alalla toimiva sattuu tätä lukeen. Kim o4oo-125903
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.10.2010, 12:35
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.073
Perusasetus

Lastua jos mietit, niin ootko näitä tsekannut: http://www.steinbauer.cc/neu/index.php?car_type=7979
Kokemuksesta voin sanoa että ko. firman purkit toimii ja pelaa niinkuin pitää. Eikä noussu kulutus.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Käyttökokemuksia Superwinch X9 vinssistä? Oskari Tekniikka & Jutustelu 18 18.07.2008 14:21
Käyttökokemuksia smartcomgps softa? Tekniikka & Jutustelu 8 17.09.2007 13:08
LR Disco v8 käyttökokemuksia? mauno Tekniikka & Jutustelu 6 24.06.2007 22:00
käyttökokemuksia huoltoautosta?? Tekniikka & Jutustelu 21 19.06.2005 07:22
Käyttökokemuksia Wranglerista? Nalle Tekniikka & Jutustelu 3 27.12.2004 17:27


Sivu luotu: 13:26 (GMT +2).