Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 02.09.2010, 12:20
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.384
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Patu925 Näytä viesti
Kannattaa välitys laskea siten että kärrin veto on 2-5% hitaampi. Syy edelliseen on se että kärrin voimansiirto pääsee helpommalla ja ei ole käännöksissä niin agressiivinen työntämään traktorin perää sivulle.
Hyvä huomio. Nopeampi veto kannattaa olla yhdistelmän etupäässä.

Vielä räikkäkytkimellä varustettu nivelakseli rattorin ja kärrin väliin, niin kärry vetää vain silloin, kun rattorin takapyörä alkaa sutimaan tyhjää. Pitävällä pinnalla räikkä naksuttelee harvakseltaan ja kärryn voimansiirto pyörii mukana joutilaana.
__________________
Jukka
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Volvo Td-sarjan moottorin tunnistusta huru-ukko Tekniikka & Jutustelu 17 28.11.2013 08:45
Startin tunnistusta. pastirolli Tekniikka & Jutustelu 3 01.04.2010 18:48
411 ja 404 akselien erot MOGGI Tekniikka & Jutustelu 1 01.02.2009 11:07
Turpon tunnistusta. HCK Tekniikka & Jutustelu 1 27.10.2008 00:22
akselien vaihtoa MHS Tekniikka & Jutustelu 7 15.01.2004 21:53


Sivu luotu: 22:15 (GMT +2).