![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kannattaa välitys laskea siten että kärrin veto on 2-5% hitaampi. Syy edelliseen on se että kärrin voimansiirto pääsee helpommalla ja ei ole käännöksissä niin agressiivinen työntämään traktorin perää sivulle. Kannattaa käytännössä katsoa ja laskea ne kierrokset kun renkaitten kuluneisuus vaikuttaa myös niihin lukuihin. Simpalta kannattaa kysyä tuosta välitysjutusta vinkkejä, oli silloin aikoinaan kuhtuullisen vaativa asiakas kun olin entisen virman leivissä... Nimimerkillä kuumat linjat ![]() ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Vielä räikkäkytkimellä varustettu nivelakseli rattorin ja kärrin väliin, niin kärry vetää vain silloin, kun rattorin takapyörä alkaa sutimaan tyhjää. Pitävällä pinnalla räikkä naksuttelee harvakseltaan ja kärryn voimansiirto pyörii mukana joutilaana.
__________________
Jukka |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mikähän mahtaa olla öljytilavuus noissa Uralin akseleissa?
Täyttöroppu on senverran ylhäällä että jos sen tasoon täyttää niin on akselit kohtuu täynnä...... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Volvo Td-sarjan moottorin tunnistusta | huru-ukko | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 28.11.2013 08:45 |
Startin tunnistusta. | pastirolli | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.04.2010 18:48 |
411 ja 404 akselien erot | MOGGI | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 01.02.2009 11:07 |
Turpon tunnistusta. | HCK | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.10.2008 00:22 |
akselien vaihtoa | MHS | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 15.01.2004 21:53 |