![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi (perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f) wonk.sytes.net/76s/ |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Niin siis itellä sama remppa edessä ennen seuraavaa metsään lähtöä, mutta eipä oo jaksanu tehä asialle vielä mitään.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
joo se on tosiaan päässyt tuo takapuskuri mätänemään muttei ole sinne runkopalkkiin asti kirinyt tuosta, vaan on pelkästään ruostunut ja vääntynyt tuo puskuriosa, meinasin sinne jostain teräspalkista tehdä uuden takapuskurin ni kärsis tosiaanki kärryä vetää sen jälkeen
eteen pitää kanssa vaihtaa yks u-palkki mikä tukee vinssiä samalla, laitampa vaikka kuvan vielä kohta.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
joo eli tuosta kuvasta jokainen varmaan näkee sen mädän osan tuossa vinssipedissä
![]() [URL=http://img163.imageshack.us |
|
#5
|
||||
|
||||
|
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lykkyä tykö HJ:n kanssa. Jos halvalla haluat perää nostaa niin romiksilta saanee jousilehtiä. Dynankin lehdet varmaan käy kunhan on samaa leveyttä. Tuskin tulee liian kovat jos olevat on jo letkeyden vuoksi laskeneet perän. U-pulttien riittävyys siinä tulee tarkastettavaksi. Vielä halvempi väliaikaisratkaisu on vähän pidemmät riiput.
Sitten kun alat oikeen rakentaa niin soa on ehdottomasti hyvä vaihtoehto jos on mahdollisuutta sen tekoon hyvin. Jousitus vanhoilla jousilla on pehmeä ja auto nousee juuri sopivasti kun liikaa ei saa nostaa jos tieliikenteesä pitää. Napalukot voi tosiaan pitää eessä kiinni jos käyttää sitten vaan nelivetoo kun luistaa. Ja mielestäni juuri silloin ei pronssiholkit kulu kun vetarit kiertää napojen/holkkien kanssa yhtä matkaa. Mutta jäisillä teillä se varmaan vasta kannattaa koko ajan pitää kytkettynä. Kulutuksen takia ne saa kytkettyä irti mutta ei niillä mahdottoman isoo vaikutusta ole, Tojota on kokosekseen pihi naftalle. Perus nivelillä vetoakseleilla pääsee aika pitkälle mutta chromo-nivelet ja vetoakselit on tietty parhaasta päästä. Nivelen vaihdon yhteydessä kannattaa vaihtaa ne pronssiholkit ja stefat joita saa evomallia esim Tamgearsilta. Se tiivistää vaikka olisi vähän kulumaa tiivistyskohdassa. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
oma hj ei apukierrejousilla tullut liian jäykäks ja oli tosi hyvä ajaa tiellä mutta kannattaa samalla vaihtaa kaikki puslat ja väljät raidetangon päät ettei ala woplaamaan ihan hyvä budjetti projekteihin
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
jep täällähän tuo saattaapi vastaan tulla... sais vaan rahaa jostain ku edelleenkin tätä manaten että kun kahta autoa pitää laittaa samaan aikaan ni loppuu fyrkat kesken.
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
juu ja tuosta muuten tulikin vielä mieleeni että oliko tuosta anoppisi aikana jo korjattu takalokarit korjauspaloilla? ne kun on joku vaan vetäny hienosti ruuveilla kiinni ja kittiä päälle joka on sittemmin lohkeillut ja ruuvit ja kaikki paistaa alta
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M Toyota Landcruiser HJ60 -89 5900€ | Mikedeus21 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 18.05.2008 21:47 |
| M: toyota landcruiser hj60 4,0 diisseli | lantikkaHJ60 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 14.02.2008 23:40 |
| M: Toyota Landcruiser HJ60 1981 | Kingcaliiberi | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 03.02.2007 16:48 |
| M:Landcruiser HJ60 3+3 PA -83 | NymiS | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 27.01.2007 14:51 |
| Toyota landcruiser hj60 -82 hp.1650e | O/M/V Muut | 6 | 15.12.2004 11:31 | |