![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Vastataan nyt jotain, vaikkei henk.koht. kokemuksia ole patrollista ole.
Tarkoittaako henkiinherättäminen ihan leimaa ja kilpiä? Jos leiman tahtoo, voi akseleiden laittaminen jousipakkojen alle korottaa autoa liikaa, sitä voi tietenkin jonkinverran kompensoida lyhentämällä jousien riippuja. Riippuja pidentämällä voi korottaa, voivat vaan ruveta tökkimään vastaan. Käytännössä ei pitäisi olla vaikeita hommia, töitä ja kiroilua kiinnijuuttuneita pultteja irrottaessa voipi riittää ja hieman hitsaamista jos riippuja pidentää. Muutoskatsastamalla epäilisin 31x11,5 renkaiden olevan maksimi, jos vakiorengas otteessa on luokkaa 215R16. Ilman muutoskatsastusta voi soveltaa miltei niin isot renkaat kuin lompakko antaa myöten, rälläkällä kaaria auki vaan. Range -74 - #4x4@ircnet |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Millä sais K5 blazerin perän ylös?? | savlari | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.02.2008 03:03 |
Vaunu ylös järvestä.. | Chit-Chat | 22 | 17.10.2007 16:23 | |
Rinnettä ylös | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.05.2005 09:09 | |
HJ ylös! | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 19.12.2003 23:17 |
Pörssikurssit ylös - Suomi nousuun! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 27.08.2003 09:00 |