![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() 454SSlle, ei mulla JEEPISSÄ kerry turvettajarruihin kun ajelen vaan kestopäällysteellä sillä toistaiseksi, jarruteho vaan ei silti ole kummonen. JAMANTille, sopiikos niihin tehostimiin toi oma pääsylkky vai pitääkö sekin vaihtaa... jarrukilvet, mitkäs satulat? ja hinnat kiinnostaa aina... TIMOLLE ymmärsin jenkkiteksteistä että 96 tehostinta ei tarvisi muuttaa juurikaan, ei ainakaan pituutta kun laittaa spacerin tehostimen taakse, renixseissa pitää jotain siirtää konehuoneessakin mutta HO:ssa niinku mun on ei visiin kuiteskaan ja sitä wj:n tehostinta tarvii katkasijan paikan verran rälläköidä, mutta oliko paremmin kokemusta muutoksista? ja yleisesti, mitäs osia sitä sitten tommosen levyjarrumuutokseen taakse tarvii käyttää, mullahan on edelleen se kasivarttinen moparin perä tossa.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Oliskohan se ollut jopa niin että 8.25:een käy suoraan Grand Cherokeen jarrut yhtä lailla D35:stä kuin D44:stä. Paljon ovat tuolla jenkkifoorumeilla niitä vaihdelleet Cherokeihin, ja myös 8.25 periin. Grandeissähän ei 8.25:ttä edes käytetä, joten pitäisi sopia suoraan? Jos ei muuta, niin mittaa jarrukilven pulttijako niin sillähän se selviää. Keskireiän puolesta pitäisi ainakin mahtua, koska 8.25:ssä on akseliputkien halkaisija kaikista isoin.
Mulla olisi ollut kasa hyviä linkkejä jarrumuutoksiin, mutta hajosi kovalevy ja bookmarkit katosi siinä samalla. En nyt tarkkaan enää muista mitkä tehostimet kävi mitenkin - tuo HO- tekniikka helpottaa asiassa jo kuitenkin kummasti. '95 muistaakseni vaihtui tuplakalvoiseen tehostajaan, ja jarrupolkimeen ei kait tarvitse muutoksia XJ:n tehostimia käyttäessä. Joissain tosin on se pidempi varsi, tai erilainen mutka jolloin voi joutua poraamaan polkimeen uuden reiän. ..ja hetken kun etsi niin löytyi ihan ok oloinen linkki: http://home.swbell.net/rriojas3/reardisk.html Käsijarruvaijerit ilmeisesti esim. Explorerista, tai YJ:stä? Mulla olisi yhdet ylimääräiset mitä käytin Ford 8.8:n käsijarrussa, en tiedä riittääkö/ kelpaako sun käyttöön? Luulisin kyllä että kävisi. http://www.jeepforum.com/forum/f11/w...-need-1080957/ edit: Tässä vielä toinen rakennusstoori http://www.jeepforum.com/forum/f11/z...-truth-607435/ |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jarrukilvet on 93-98 ZJ:n eli ZJ:n osat sopii suoraan!! Niin, ne hinnat, jarrutehostin on 50,-/kpl ja kilvet 100,-/pari (riippumatta onko kaikki osat tallella vai ei, toisesta puuttuu edelleen ne käsijarrun linkut)!! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Uudet Grandin jarrulevyt n.70 euroa, purkamolta Vivaron/Primastarin/Trafficin satulat satasella tai alle ja uudet Vivaron vaijerit 40 euroa. Sitten vielä palaset 10mm levyä
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
jos nyt aloittasi tosta tehostimesta ainakin, 96 kelpaa, 97 ei niinkään, jamantti jos löytää omansa niin kiinnsotasi, tai sitte 99-04wj:n tehostin ja pääsylkky, levyjarrujuttu olis kans mutta sitä ei viittis ruveta tekeen enneku on toinenki auto leimassa että pääsee jollain kulkeen, ja tällä työtilanteella ei blazea viitis pitää ajossa...
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tommonen löytyy tosta -99 purku WJ:stä, maksaa pakettina 200,- + toimitus/rahti!!
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Miekin voin myydä kakskalvosen tehostajan ja siihen kuuluvan pääsylkyn 150 eurolla.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=75728 tuolla nyt sitte se juttu mun tehostimen vaihdosta....
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Cherokee ABS jarrut | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 01.10.2007 08:52 | |
hj:n jarrut | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.08.2007 13:35 | |
jarrut ja pyh | Cental73 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 25.04.2006 18:44 |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
"jarrut" -> Jarrut? (kuvia) | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 12.12.2005 15:21 |