Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.08.2010, 15:48
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Ettei vaan olis sama mittaus paikka jossa pulun autoa on käytetty.
Sillä vaan kun vakio autoihin tulee kummasti siellä paikassa reilusti enemmän tehoa kun tehas lupaa
tai kumman vähän..
mikjussin 130hv bj 3.0-ic.... tapsan4x4 patrol3.3 superturbo-ic 150hv....ketolan liekkipatrolli 3.3 turbo-ic 100hv...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.08.2010, 23:31
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.069
Perusasetus

Noi sun lukemat on siis jollain siirtorenkailla takapyöriltä 1.8 bar ahdoilla vakioturbolla (CT12b) cuulerin kanssa?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.08.2010, 16:55
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Noi sun lukemat on siis jollain siirtorenkailla takapyöriltä 1.8 bar ahdoilla vakioturbolla (CT12b) cuulerin kanssa?
juurikin noin mut renkaat oli 33x12,5r15...


mikjussin tehot mitattu 37" pokkereilla, tapsan 35" mt/r:llä ja juhoken 37" kalpokeilla (kaljut pokkerit )
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 23.08.2010, 18:12
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
tai kumman vähän..
mikjussin 130hv bj 3.0-ic.... tapsan4x4 patrol3.3 superturbo-ic 150hv....ketolan liekkipatrolli 3.3 turbo-ic 100hv...
114hv bj 3.4 ic jos tarkkoja ollaan. Nii ja 37 bokkereilla mut ei kai ne nyt siihen vaikuta?

Täs vielä yks x-linkki kuva

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.08.2010, 21:32
patroltd patroltd ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.06
Sijainti: lehtimäki, Finland.
Viestit: 731
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
tai kumman vähän..
mikjussin 130hv bj 3.0-ic.... tapsan4x4 patrol3.3 superturbo-ic 150hv....ketolan liekkipatrolli 3.3 turbo-ic 100hv...
Tuossa liekkipatessahan on viritys onnistunut ku teho on pudonnu noin vähän, siis jos alkup. turbo.
Tuskin se penkki oikein optimistinen on noilla lukemilla?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 23.08.2010, 21:44
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja patroltd Näytä viesti
Tuossa liekkipatessahan on viritys onnistunut ku teho on pudonnu noin vähän, siis jos alkup. turbo.
Tuskin se penkki oikein optimistinen on noilla lukemilla?
se on pyörä teho joka ilmotetaan tossa penkissä ,autojen valmistajat ilmottaa tehon kampiakselin päästä. siinä se ero tulee.
voimansiirto hukkaa xx kw ja jotkut pyörät noin 5hv ainakin mulla sano että noi isot 33" pyörät hukkaa noin 5hv.
eli jos menee sellasen penkiin joka arpoo kone tehoa, tulos on paljon suurempi.(etuveto manuaali hukkaa 15-16hv.)
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 23.08.2010, 23:14
jake74 jake74 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.08
Sijainti: ii/haukipudas
Viestit: 117
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
ja jotkut pyörät noin 5hv ainakin mulla sano että noi isot 33" pyörät hukkaa noin 5hv.
eli jos menee sellasen penkiin joka arpoo kone tehoa, tulos on paljon suurempi.(etuveto manuaali hukkaa 15-16hv.)
mulla hukku isuzussa 40hv välille ja renkaat oli 31" insa saharat.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 24.08.2010, 05:09
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jake74 Näytä viesti
mulla hukku isuzussa 40hv välille ja renkaat oli 31" insa saharat.
No on joku paikka käyny kuumana, kerran 30kW edestä muuttunu moottoritehoa lämmöksi...
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 24.08.2010, 05:39
patroltd patroltd ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.06
Sijainti: lehtimäki, Finland.
Viestit: 731
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
se on pyörä teho joka ilmotetaan tossa penkissä ,autojen valmistajat ilmottaa tehon kampiakselin päästä. siinä se ero tulee.
voimansiirto hukkaa xx kw ja jotkut pyörät noin 5hv ainakin mulla sano että noi isot 33" pyörät hukkaa noin 5hv.
eli jos menee sellasen penkiin joka arpoo kone tehoa, tulos on paljon suurempi.(etuveto manuaali hukkaa 15-16hv.)
Ok, sittenhän noissa on ihan hyvin voimaa. Sullahan on koneessa noin 200 hv, kyllä sillä pitäs hiluksin liikkua.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 24.08.2010, 13:34
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.736
Perusasetus

kyllähän se penkki mittaa sen voimansiirron ja renkaiden teho häviön. siinähän odotetaan kytkin pohjassa vauhdin hiipumista, ja kone laskee moottoritehon. kiihtyvyydestä ja vauhdin hiipumisesta.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 24.08.2010, 20:56
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.069
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bemaripoju Näytä viesti
kyllähän se penkki mittaa sen voimansiirron ja renkaiden teho häviön. siinähän odotetaan kytkin pohjassa vauhdin hiipumista, ja kone laskee moottoritehon. kiihtyvyydestä ja vauhdin hiipumisesta.
No ei toi penkki näytä ymmärtävän sellaista, niinkuin yleensä. Onko softasta kiinni vai mistä... Piirtäis ees viivan niin siitähän sitä sais itsekkin ynnättyä.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 24.08.2010, 21:28
patroltd patroltd ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.06
Sijainti: lehtimäki, Finland.
Viestit: 731
Talking

Nii joo, paljon onnea kannelle vakioturbon johdosta.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 24.08.2010, 21:52
jake74 jake74 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.08
Sijainti: ii/haukipudas
Viestit: 117
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
No ei toi penkki näytä ymmärtävän sellaista, niinkuin yleensä. Onko softasta kiinni vai mistä... Piirtäis ees viivan niin siitähän sitä sais itsekkin ynnättyä.
juu softasta se on kiinni ku mulla on kans penkki joka ei mitaa tehohäviötä. ilmottaa vain pyörä tehon.
isuzu mitattii penkissä joka ilmotti tehohäviöt ku piti saaha lappu moottoritehosta katastukseen.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Diesel kone bensa hiluxiin -91 Tic Tekniikka & Jutustelu 1 24.01.2008 20:20
O: 2.4D tai 2.4TD Hiluxiin -86 Morjenz O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 26.10.2007 06:23
-89 hiluxiin 2lt kone Tekniikka & Jutustelu 6 22.07.2006 22:43
Hiluxiin V6 Mikko Virtanen Tekniikka & Jutustelu 14 17.10.2005 09:14
Kumpi TD kone Hiluxiin (86) Tekniikka & Jutustelu 3 27.07.2005 07:41


Sivu luotu: 09:33 (GMT +2).