![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#19
|
||||
|
||||
|
Työmatka-ajoja joutuu ajamaan ohvipelillä... = ei hyvä.
Auto on kuitenkin ennemmin tai myöhemmin hajoavaa sorttia, ja korjaamisesta ei sais tulla stressiä... Pitäis varmaan rakentaa joku runko-ohjattava traktorin kumeilla & mopon moottorilla varustettu virveli niin ei tarttis joka käänteessä korjailla... (ois varmaan vaimon unelma...) |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HARRASTE -luokan sarja PERUTTU | -B- | Tapahtumat | 49 | 17.06.2007 22:44 |
| Harraste Stanu | Masi | Tekniikka & Jutustelu | 56 | 26.05.2007 22:21 |
| Harraste auton esitteitä | Ex_inkkari | Chit-Chat | 11 | 05.04.2007 07:39 |
| Paljonko harraste hallinvuokra? | Kopone | Chit-Chat | 9 | 01.02.2007 21:30 |
| M/V: Harraste LJ | O/M/V Muut | 3 | 31.07.2005 18:36 | |