![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Suomalaisten tuloksia laitettu MMR:n sivulle. Prototype -luokan listoja vielä odottelen...
http://www.madmooseracing.fi/eurotrial-2010 |
|
|||
|
|||
![]() Tulokset täältäkin
Tuoltakin löytyy kaikki tulokset
![]() Parkkinen/Rousku stanuissa 3. Pesonen/Bäckroos modeissa 5. Marjoniemi 10. pro-modeissa ja Tumppi/Korhonen protoissa 9. Siis parhaat sijoitukset luokissa. Maaottelun pistesija, 5. vastasi osanottajiemme määrää ![]() http://www.eurotrial.se/ Viimeksi muokannut Byrocrat : 18.08.2010 15:50 |
|
||||
|
||||
![]()
jep eli kotona ollaaan just tulin lääkäristä migreenin takia joka vaivasi koko kotimatkan, mutta itse kisat aika jännä kokemus ku kaikilla ns ison luokan kuskeilla ei oikein luistanu homma mutta silti kaikilla oli hymy naamalla ja onneksi kisa aikana ei satanut, kun aivan pikku kuuron vaikka sunnuntaille luvattiin vettä koko päiväksi(foreca). ja autoon ei tarvitse vaihtaa, kun apparin oviputki pikku kaadon jälkeen hauskaa oli ja onneksi itse kisan aikana ei migreeni vaivannut, vaikka torstai/perjantai aamut oli ihan saatananmoinen päänsärky. ja onneks olkoon parkkisen autokunnalle
ps. sori kirjoitus virheet(lääkitys kohillaan)
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
|||
|
|||
![]()
Ollaan sitten ensi inventaario tehty kärryyn jääneistä kamoista ja seuraavia löytyi mitkä ei ollu omia.
1. sateenvarjo 2. 1 litra jarrunestettä 4 litran kannusta 3. musta takki 4. nostoliina sakkelilla. ja joskohan vielä tyäkalut katsotaan niin silloin loppuinventaario. Terv. Reima |
|
|||
|
|||
![]()
Jos takissa on harmaat sivut ja on merkkiä PROJOB, niin se on mun takki.
-Jyki |
|
||||
|
||||
![]()
http://lupez.tronder.net/gallery/gal...?g2_itemId=677
Tuolta löytyy kuvia sellaset reilu 1000 kpl. Valittelen joissain heikohkoa kuvan laatua, oli meinaan mun eka kerta linssin tolla puolen. Hauskaa oli kuten aina ja kotiinkin päästiin onnellisesti! Nim. Kuka neljää sylinteriä kaipaa kun kolmellakin pääsee.... |
|
||||
|
||||
![]()
Henkilökohtaisesti harmitti enemmän kuin pikkuisen ettei jaksoille päässyt kuvaamaan.
Onneks kisapäivinä ei satanut, Ladogassa oli itikoita enemmän kuin missää, Boråsissa oli ampiaisia enemmän kuin missään. ![]() Ja vali vali... ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
tai jos tuut Raissioon nii si jo siäl. terv Reima Viimeksi muokannut RJCOBRA : 24.08.2010 14:58 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Ei lue ja värikin eri, uusi arvaus ;-))
|
|
||||
|
||||
![]()
no onkos se sateenvarjo sinivalkoinen, multa puuttuu semmoinen?
|
|
|||
|
|||
![]()
osus ja uppos eli arvasit oikein, se on sit sun, saat Raissios si
|
|
||||
|
||||
![]()
aloitetaan ny jollain kuvilla vaikka itse ei kerenny paljoo kisoja kuvailee.
grännan leirintä alueella oli hetki jolloin ei SATANU! se piti käyttää hyödyksi ja hiukan viimeistellä.. levikkeiden asennus, hiukan maalausta ja liimattiin tarroja ![]() seuraavana päivänä päästiikin jo kilpailualueelle perus settiä auton peittelyyn tarkoiteulla pressulla olisi peittänyt monta muutakin autoa ![]() huomaa taustalla Reiman tojotan suorat kyljet ![]() tässä vaiheessa Jare sanoi että onneksi Mika halusi ajaa scootterilla rupes tulee vettä ihan urakalla, no Jare laittaa lisää kuvia tässä välissä hiukan nautittiin virvokkeita.. katsastuksien jälkeen monella oli edessa uuden pääkaaren teko laitetaas jotain kuvia pro-modiluokan autoista tähän oli tehty varikolla hiukan kaarikehikkoa uusiksi kai tässäkin täyttyy kori säännöt vielä 2012 luokan voittaja Popo muokkas hieman keulan ulkomuotoa tää oli jotenkin mun mieleen ![]() tää tais olla kolmas tässä on ylä tukivarsien kiinnitys mielenkiintoisesti, onneksi oli ns. kolmio varsi niin ei tuu varsi nivusiin jos pultti poikkeaa tässä mersussa oli jarrulevyt hitsattu suoraan mogin rumpuihin lisää tulee.. |
|
||||
|
||||
![]()
Laitas nyt lisää kuvia, ku olet sopivasti vielä lomalla
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
tää oli pro-modin toinen
|
|
|||
|
|||
![]()
Toi on myynnissä,täs linkki
http://www.blocket.se/stockholm/Jeep...=21&w=3&last=1 |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oiskohan tuossakin ollu enemmän yritystä kun järkeä.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
lisää kuvia
tässä vaiheessa kun 4 jaksoa oltiin ajettu niin ampiainen pisti mua kaulaan ja rupes hiukka ahdistaa ![]() siitä sitte ambulanssilla sairaalaan. no selvispähän sekin että olen allerginen! Viimeksi muokannut tare : 16.09.2010 08:06 |
|
||||
|
||||
![]()
lisää lauantailta..
pohjapanssarin etureunaa pitää hiukan muokata.. Modi luokan voittaja |
|
||||
|
||||
![]()
ja sunnuntailta..
tästä mä en tiedä mitään ![]() renkaan paikkausta reima muokkas hiukan toitsun koria popon spesial edition, tosta pitäis lähettää kuvat tekijä pajalle ![]() muutama näytillä ollutta jeeppiä rosteri jeeppi Mika offaa mun piaggiolla ![]() Viimeksi muokannut tare : 19.09.2010 09:05 |
|
||||
|
||||
![]()
oli ahtaitakin paikkoja..
|
|
||||
|
||||
![]() |