Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 12.08.2010, 16:53
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Tuota olen kyllä minäkin pähkäillyt moneen kertaan. Varsinkin, kun joitain alustasarjojen made-in-china (tai mexico) osia katselee niin ei ole hitsaukset häppöisiä.

Viime aikoina on kuulunut jenkkilän suunnalta sellaista että Rubicon Expressin laatu on laskenut kuin lehmän häntä muutaman vuoden takaisesta, esim. tukivarisen ja panhardien hitsauksia on pettäyt (murtunut) suurehko määrä. Eli siis osaava hitsari kasaa oikeista materiaaleista ja osista varmasti kestävät ja hyvät tukivarret, panhardit tai ohjauksen osat, mutta kun ei kelpaa tässä maassa niin ei

Olisi oikeasti bueno, jos riittäisi että olisi esim. kuitti/todistus tukivarsien materiaalista (riittävä materiaalin vahvuus, ja todistus käytetystä materiaalista), ja jonkun luokkahitsarin kasaamat varret niin riittäisi. Samat ukot ja akat kun kuitenkin kasaavat vaikkapa laivoja.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 08:49 (GMT +2).