Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 08.08.2010, 21:50
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Nuo "ottaa hullut"


On nimenomaan sitä että moottori saa jostain muualta "polttoainetta", usein omaa voiteluöljyä,
ja silloin kaikki happi ja öljy, mitkä mottiin menee, muutetaan tehoksi.
Jos kone ottaa "hullut", niin miielestäni ainut vaihtoehto on seisoa jarrulla, jos se tapahtuu 200 kmh nopeudessa, niin luontoäiti hoitaa osan tuosta hidastuksesta, mutta vain hetken!
Maasturinopeuksissa kannattas varmaan sammuttaa kone jarrulla, ja ninenomaan siten, että stopataan tähän, ja nyt.
Ja jos hipasetkaan kytkintä, niin silloin levy pääsee eläkkeelle samantien!(ja moottorin loppu)

Tuo kaatojen jälkeinen "öljynmetsästys" on oma rituaalinsa, mutta aika tärkeä!

Topiikki alko hj-61:stä, ja jos sylinterit ui öjlyssä kaadon jälkeen, miten nuo "reikäpää" männät saadaan
tyhjiksi öljystä?, ettei ottas hulluja?
Ja tähän vastaus "otetaan hehkutulpat pois-" vastaus saa hymyn aikaan....
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Discovery 1 lämmityslaitteen kotelo Ruivo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 30.08.2009 19:12
Myydään Iso akku + kotelo sille. Repro O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 03.05.2009 17:15
Ostetaan UAZ:iin ilmanputsarin kotelo Ricambi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 07.10.2008 20:31
M: hj:n ilmaputsarin kotelo. jv O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 19.10.2007 14:59


Sivu luotu: 18:25 (GMT +2).