Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 08.08.2010, 21:25
patroltd patroltd ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.01.06
Sijainti: lehtimäki, Finland.
Viestit: 731
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kaistapää Näytä viesti
paljonko tehotavoite?älä hyvä mies tee putkia 3 tuumaisesta jollei tavoite pyöri yli 400 humman paikkeilla.joku varmasti käsittää elvistelynä muuta voin kokemuksesta sanoa että 99% suomen maastureista pelaa 2 tai 2.5 tuuman ahtoputkilla paljon nöyremmin kuin 3".

luulen että kyseinen auto saattaa joskun kurvata asfaltiltakin pois ja siellä se viive vituttaa mika kasvaa vakioahtimellakin liian isojen putkien takia.

esim. wrc autojen ahtoputket luokkaa 2" ja allekkin.tehoa 300-400 todellista hevosta,joo...on kuristimet.dieseli tarvii samoihin tehoihin enemmän ilmaa,n.30% ja itse jos projektoisin dieseliä noihin tehoihin niin putki olisi max 2.5",ehkä jopa 2 ja yksneljäsosa.
Ootko sinä tai joku muu joskus huomannu että viive kasvaa isommilla ahtoputkilla?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Discovery 1 lämmityslaitteen kotelo Ruivo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 30.08.2009 19:12
Myydään Iso akku + kotelo sille. Repro O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 03.05.2009 17:15
Ostetaan UAZ:iin ilmanputsarin kotelo Ricambi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 07.10.2008 20:31
M: hj:n ilmaputsarin kotelo. jv O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 19.10.2007 14:59


Sivu luotu: 16:35 (GMT +2).