![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Vakiokorkuisena ja vakiokaarilla mahtuu kyllä 31" pyörimään kun on vähän moukaroinut kriittisimpiä paikkoja reilun kokoisella lyömäaseella
![]() Mutta ei se kaarien suurentaminen pahaa tee kolmeykköstenkään kanssa. 33" vaatii jo korotusta ja kaarien suurentamista. Omassa autossa on kierrejousien lisäksi 50mm korin korotus, ja muuten vakiot kaaret, mutta jonkun verran olen joutunut suurentamaan alareunoista. Mutta en kuitenkaan korinkiinnikkeeseen asti vetänyt, ja silti mahtuu 33/12.5 rengas pyörimään 8" vanteilla ja 32mm spacereilla. Korinkorotus on edellisen omistajan tekosia, ja nykyään siihen ei leimaa enään saisikaan. Muutenkin täysin turhaa korottaa koria ja painopistettä kun renkaille saa muutenkin tilaa. Ehkä poistan korotuspalat joskus, ehkä en...
__________________
-Pauli- |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kzj-95 pientä parantelua...(päivitystä 8.1.2011) | Rölli | Maasturiprojektit | 13 | 15.01.2011 15:19 |
Lada Nivan parantelua | IHKULAINEN | Maasturiprojektit | 38 | 22.03.2010 00:46 |
BJ-40 Rakentelua ja parantelua. Pieniä päivityksiä | sokkalanmäki | Maasturiprojektit | 20 | 22.11.2009 13:46 |
Nissanin ohjauksen parantelua (risu keulat) | Superlite 27 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.12.2006 08:23 |
Toyon vinssin parantelua | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 01.11.2005 17:33 |