![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Joo, jännitteen alentaja tarvitaan jos järjestelmä on 24V, muulloin ei tarvi värkätä. 1-2-3 on kallis mutta siinä tulee koko jakaja uutta. Keskipakokäppyrät on ohjelmoitu jakajaan eri moottorityypeille (B30A / B30E / Penta / TGB...) ja eri polttoaineille (E85, E95, ?). Noissa muissa kärjettömissä on ymmärtääkseni "vain" kärjet korvattu puolijohdekytkimellä ja käytetään alkuperäsiä keskipako- ja alipaine-ennakoita? Suomen jälleenmyyjä oli joku Sitikkaharrastaja mutta hän vain välitti tilaukset suoraan valmistajalle.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lisää vaihtoehtoja
ACCU-FIRE maksaisi vain 50,- täältä: http://www.hotcars.net/loadframe.asp...d/prod1180.ASP
Tuo pienemmällä vaivalla tehty kärjetön olisi kai helpompi palauttaa kärjelliseksi, jos elektroniikka hajoaa. Viimeksi muokannut ismo : 28.07.2010 12:21 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
123 sytytys
http://www.automeca.fi/Automeca/Auto...en_huolto.html Tuolta aikoinaan edellisee Volvoon ostin makso palttiarallaa 3hudee. Ei kannata harkita mitään muutos kittiä koska alkup jakajassa on luultavasti alip .kellon kalvo rikki jne jne. Ja mikä parasta kun hankkii 123,sen niin vanha jää varalle. Nykysessä volvossa on msd blaster2 puola ohjattuna orkkis kärjillä ilman mitään jännitteen alentajia, kipinä on taivaallinen, myös jakajan sisällä, poistuupahan kosteus ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Elikkäs nyt tarvis taas viisampien neuvoja.
Tuli uus komia virranjakaja 123 ignition ja on ihan kaupasta ostettu jännitteen alennin 20A asti. (tarkoitus käyttää radioo ja muuta sitä kautta kans.) Ihan vain tarkempaa kytkentäkavaa kuinka olette toteuttanut kiinnostaisi. Pudotetaanko puolankin jännite vai mihin väliin ne johdot aletaan tökkimään. On siinä ohjeet ja kaikki mukana, mutta alkoi askarruttamaan ettei vahingossakaan menisi kallis värkki rikki ennen koeajoo. Ja runkonumero edelleen hukassa. :O |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sitte pitää muistaa ruuvata jakajan pohjasta valintakytkin oikeaan kohtaan, TGB tjsp. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Eli puolaa ruokitaan virranjakajan läpi 24v maalla.
Puolan resistanssi oli 4 ohmia.... |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty VOLVO c303 | sam71 | O/M/V Ajoneuvot | 14 | 04.09.2010 08:46 |
M: Volvo C303 vm.75 | Holst | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 12.10.2007 16:23 |
v: volvo c303 -78 | deadmw | O/M/V Ajoneuvot | 14 | 31.07.2007 09:14 |
M: Volvo C303 | Paavo | O/M/V Muut | 0 | 06.03.2004 22:55 |
O: Volvo c303 | TomppaV | O/M/V Muut | 0 | 01.03.2004 08:49 |