![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kompastuin tallilla tollasiin, 2 kpl jäljellä: http://forums.offipalsta.com/showthr...omen+vaimennin
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
takaset on hengettomät. Riittääkö tossa isku? en muista volvon orkkisten mittoja, enkä nyt pysty mittailemaan kun on sormenpäässä pipi. Laittakaas asijantuntijat mietteitä kehiin näistä. http://www.summitracing.com/parts/RAN-RS999274/ Viimeksi muokannut hpotteri : 15.07.2010 23:34 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mulla ainakin semmonen fiilis että rs5000 raimo on hellänä jo siirtymällä jos ajatellaan vaikka venäjän reissuja missä lonkerot läikkyy aamusta iltaan. Toi raimo oli vaan esimerkki, eli 2.75 hylsy ja oliko raimon mukaan 18mm varsi ja säätökin vielä. Paljon hyvän tuntusia ominaisuuksia. Esim 2500 duramaxin takaiskarin luulis olevan painojenkin puolesta aika lähellä totuutta ja sieltä löytyy 0-8" korotuksille tota 9000xl raimoo. Toinen varteen otetta vaihtoehto Pro compin mx-6 srj. Noilla pysyy kuitenki ympäriauton kustannukset melkeen järkevänä alle 500 rundi. Toki joku kotona korjattava olis kiva mutta näyttää hinta tuplaantuvan.Tonnilla saa jo koneenkin kuntoon ![]() Viimeksi muokannut hpotteri : 16.07.2010 10:40 |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kyl volvoo riittää se 10" korkeintaan 12" se pitää mittaa. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Noi mun SV:t voi tosiaan olla hieman liiankin tömäkät tollaseen pikkuautoon.
Itellä on Rambo RS 99012 ympäriinsä ja sisäsäädöllä tietysti, niin saa tarpeen mukaan pehmentää/jäykentää vaimennusta, en nyt liikaa halua niitä kehua, mutta tyytyväinen olen ollut. Tumpilla on RS 999012 XL:t sen trial-kikottimessa ja foffi-suzukissa myös ja on myös ollut tyytyväinen niihin. Oot varmaan jo tutustunu spekseihin, mutta laitan linkin kuitenkin, niin muutkin voivat katsella valikoimaa: http://gorancho.com/assets/catalog/Specifications.pdf |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kun taitaa sisäänvaimennusteho kasvaa samassa suhteessa akselimassan kanssa, ei siitä trialissa on välttämättä kohtuutonta kiusaa ole mutta nopeammassa ajossa saattaa rytkiä turhaa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Tyhjäkäynti ongelma volvossa! | zampy | Chit-Chat | 7 | 30.01.2010 14:28 |
Säksättävä ääni volvossa käsijarrun rummun paikkeilla | Heering80 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 18.10.2009 07:57 |
iskarit | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 20.08.2008 18:19 |
Jarru vika c304 volvossa | PIRSSI | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 25.11.2005 10:21 |
M iskarit | O/M/V Muut | 0 | 05.11.2004 23:15 |