Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tom-ppa
-noi on vissiin kierrejousilla?
|
Ainakin -98 on...itselläni oli jonkun aikaa moinen kapistus
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tom-ppa
-onko kone sama 1.3 kun vanhemissa?
|
On melkolailla samanlainen. Öljynsuodatin oli omassani joku omituinen ja jakohihna 25mm leveä.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tom-ppa
-onko ruiskukone ja onko sama tekniika kun esim. jimnyssä?
|
On yksipisteruisku. Etuakselilla oli jotain laakereita ja tiivisteitä kuten jimnyssä ja jakoaski samankaltainen, mutta hitaan puolen kytkentä kepistä.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tom-ppa
-235/75 vissiin saa sitten näihinkin leimattua
|
Saa leimattua. Aika pitkät välitykset oli tuossa -98 vuoden versiossa, joten ei ainakaan yhtään suurempia renkaita voi suositella.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tom-ppa
-onko arvon raadilla näkemyksiä miksi ehkä kannattaisi pysyä vanhemissa yksilöissä, eli onko jotain perusvikoja, jaa saako noihin osia kun niitä ei tunnu olevan ajossaa kovinkaan runsaasti.
-vai olisiko jimny parempi valinta?
|
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että varmaan vanhempaan löytyy helpommin kulutusosaa kaupan hyllyltä. Omaani piti lähes aina ostella osat merkkiliikkeestä.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tom-ppa
Ajatuksia asian tiimoilta saa esittää muutenkin, auto on tulossa kakkosautoksi perheeseen eli, mun työmatka(lyhyt  )ajoon. Autoa tuskiin rakenneltaisiin sen enempää...ainakaan heti..no jotkut insat tietty pitää heti heittää alle 
|
Hauska peli se oli. Ruiskukone toimi muuten hienosti (paitsi ohjausyksikkö hajosi, mutta korjaus onnistuu yleensä) ja mukava auto ajella alustan puolestakin. Liian pitkät välitykset ja ohjaustehostimen puute häiritsivät eniten. Takapenkin kun nakkaa varaston hyllylle, niin mahtuu mäyräkoirakin kaupasta kotiin kulkemaan. Omani oli vähän vilpoisa talvella ja ikkunoita tuppasi huurtamaan, mutta poistoilmapuhallin ja lämppärin puhdistus auttoivat. Ruosteetonta on varmaan turha etsiä...