![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tuli ostettua tällainen kikotin vetoautoksi.. '98 Grand CHerokee 5.9 LX. Mehevän oloinen laite, ei voinut olla ostamatta kun täräytti edellinen omistaja auton käyntiin Tankissa käy pyörre, mutta eipä kai sen väliä.. Kotiin asti kehtasi juuri ja juuri ajaa katukumeilla, sitten oli pakko laittaa noi alle. Näyttää edes vähän autolta...tämä taas tarkoittanee sitä, että Mall Crawler #2 jää näillä kilvettömäksi peliksi, joten rakentelu on varsin vapaata. Vielä hieman mietinnän alla että tekeekö tuosta astetta karumman pelin (mm. osa takakattoa pois ja katkaisee korista peräylityksen veks, ems.), mutta helpottaisi oleellisesti rakentamista jos ei tartte ajatella auton leimaamista ollenkaan. Katotaan nyt.. Osien piti tulla Saksasta jo tällä viikolla, mutta jostain syystä ei ole lähtenyt. Täytyy muistuttaa kauppiasta asiasta.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lainaus:
Veikkaan että jos auto on pihassa vielä vuoden päästä, siinä on korotusjousta ja isompaa kumesta +palkkia helmoissa yms.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Noh, ehkä siihen täytyy pari tuumaa korotusta laittaa ja vähän isontaa pyöränkaaria että mahtuu paremmat renkaat alle
Mutta kyllä tuo on aika vakiona tarkoitus oikeastikin pitää, niin hyvässä kunnossa ettei paljon raaski sitä lähteä puiden väliin tunkemaan.Mitäs tommoset maakaasuvehkeet maksaa, ja miten vaikuttaa auton kulkupuoleen? Tankkausasemiakin taitaa olla vähän harvassa, ei paljon parane lähteä reissuun kauemmaksi? |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tuota, noi kaaret on siis tehty vaan omaan käyttöön, eikä offi kilpailuihin? Miks? Kunhan kyselen
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lainaus:
Kiinnostus kisoissa pyörimiseen on kohtalaisen vähäinen, joten en ole tehnyt kaaria niitä silmällä pitäen. Jos kisoihin kelpaa niin hyvä, jos ei kelpaa niin aivan sama. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tuolta kun kysäsee, niin luulis selviävän: http://www.gaspower.fi/ |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mukavan oloinen heppu tuota firmaa pyörittämässä, kerran olen herran tavannut kun Hummeriin kaasuvermeitä katsasteltiin. http://www.oragas.fi/index.php?optio...mid=32&lang=fi Onhan näitä sarjoja näköjään halvempiakin, en vaan tiedä tuleeko kaikki mukana ja kaasuasennuksen tarkastus on ilmeisesti kallis ja näyttelee isoa osaa kokonaishinnassa. http://www.cnghouse.fi/kauppa/product_details.php?p=62 Vai meinaa se valtio laittaa maakaasun 500% verolle. Voi hyvä sylvi, muistan lukeneeni että valtio on luvannut sen verotuksen pysyvän entisellä vuoteen 2018. Aika kohtuullisia nämä verokorotukset tässä maassa. Sais laittaa koko eduskunnan vaihtoon.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Minä olin kuulevinani, että korottavat sitä kaasuveroa viidenneksen...
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
"Esityksen mukaan maakaasun verotus lähes viisinkertaistuu nykyisestä." -> http://yle.fi/uutiset/talous_ja_poli...i_1813272.html |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Asiasta aiheeseen.
Nyt kun on tuo vetoauto niin voi tehdä Jeepille mitä on oikeastaan ollut alunperin tarkoituskin. "Vähän" takarunkoa uusiksi, ja tilantekoa kunnon renkaille. Niitä varten tosin sitten joutuu uusimaan akselit, joka on sitten sen ajan projekti kun on rahaa. D60/14b ei ole ihan halpa yhdistelmä rakennettavaksi Kestääkö muuten Volvon porttaalit ~40" renkaita? Tämä homma taitaa vähän alkaa karata lapasesta? ![]() Joka tapauksessa, ylimääräistä peltiä pitää ensin saada pois: Mitähän tuosta 50mm x 100mm putkipalkista (3mm seinämä) olisi tarkoitus muotoutua? ..sen hahmottaa ehkä huomisen jälkeen paremmin, kun saa lisää tavaraa peräpäästä rälläköityä pois..Vain taivas on rajana? |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Just oli tänään uutisissa että maakaasun veroa ollaan suunnittelemassa viisinkertaiseksi nykyisestä. En ehkä lähtisi päivittämään kaasuversioksi ainakaan ilman huolellista selvittämistä.
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
No, tuohan on sitten toinen seikka mikä ei oikein tee hommasta kannustavaa.
Ekan vajaan tankillisen kun ajoin, niin ~15-17l/100km sekalaisessa (50/50 kaupunki & maantie) ajossa sain kulutukseksi. Eli ei nyt niin järkyttävän paha kuin olisi voinut luulla. Puhtaassa kapunkiajossa varmasti vie 20l/100km
|
|
#13
|
||||
|
||||
|
Kaverilla samanlainen. Ei kannata "kaasuttaa" ellei aja 70000 vuodessa (otti selvää). Helvetin mukava auto ajella
Vie yllättävän vähän JOS ajaa nätisti
|
|
#14
|
||||
|
||||
|
Jeps, todella mukava vekotin on ajaa. Emäntäkin tykkäsi autosta heti ensisilmäyksellä ja koeistunnolla
![]() Ite huomasin ihan saman kulutuksen suhteen että jos rauhallisesti ajaa niin ei tuo kauheita hörppää. Ja mikäs siinä rauhassa ajaessa, kun jo kolmasosakaasulla valoista lähtiessä suurin osa autoista tulee perä edellä vastaan
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| SHREK (Cherokee projekti). | 454SS | Maasturiprojektit | 476 | 12.12.2015 17:26 |
| Myyty | KössiKenguru | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 02.06.2008 08:10 |
| O: halpa XJ cherokee projekti | KooPee | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 29.05.2008 19:43 |
| Projekti Mall Crawler (Jeep Cherokee) | Timo_L | Maasturiprojektit | 89 | 19.04.2008 10:52 |
| Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |