![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() textaSIN niille että huijarit game over tossa on mitä näät ennenkun sulta viedään rahat http://suomenkovimmatpeelot.angelfir...zedhuijaus.jpg tuohon kun panet nappia, että haluaat nähdä leikkitestin tuloxesi oletko vamppyyri, seuraavvaxi tulee ruutuun KIITOS TILAUKSESTASI ja "kauppa" on tehty. Tämmöistä porukkaa. Mä en todellakana edes vaivaudu lähettämään mitään sulje-textaria mihinkään enkä rupea huijarien "asiakaspalvelussa" kuuntelemaan jonotusmusaa, tämmösille ei tarvitse puhua yhtään mitään; selittäkööt syyttäjälle. Ja tää on kirjaimellinen totuus asiassa: selittäkööt syyttäjälle. Mun osuus on tehty kun panin lyhyen asiallisen ilmoituksen viranomaisille kaikkine tärkeine yksityiskohtineen ja mitään turhaa lisäämättä. Tmmäisten kanssa jos alat säätämään jotain että sulje tilaus, niin voi käydä vaikka niin että sulkemispyynnöstä veloitetaan ja sitten se ei toimi, ja soitappa asiakaspalveluun, siitä veloitetaan ja mikään ei selviä... eijeijei. Nää ansat on suunniteltu lapsia, teinejä ja lakia tuntemattomia kohtaan. Ei tepsi muhun. Zedin peli on pelattu. GRAU
|
|
||||
|
||||
![]()
Voi jeesus tämmöisiä takkuja.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Tuomion Takku!
angelfire bugaa joten http://www.freewebs.com/takkutakiainen/zedhuijaus.jpg
jälleen yksi lain-rikostus, siis tuossahan ei edes paineta nappia missä tilattaisiin mitään maxullista vaan "haluan nähdä olenko vamppyyri" , eijeijei selittäköön syyttäjälle! Joo mä olen Tuhon Takku tämmöisille "yrittäjille" joiden innovaatio on teinien viikkorahojen varastaminen! MUISTAKAA LAPSET ETTÄ TUOMION TAKKU VOI OLLA JUURI TEIDÄNKIN SÄNKYNNE ALLA KUN MENETTE NUKKUMAAN. http://koti.welho.com/asuokas/misc/takunsynnitsma.jpg Joo sitten nääkin jupit varmaan itkee viskilasin ääressä (kalleinta sorttia) miten pahat kommarit ja viherpiipertäjät kiusaa heidän yrityxiään ollla innovatiivinen ja oma-aloitteinen ja yrittää ja tehdä... juu jost, menkää hirteen saatanat. !!!ägräggägägä |
|
||||
|
||||
![]()
"Palvelulla ei ole kuluttajasuojalain edellyttämää peruutus oikeutta"
![]() ![]() ![]() Asiaa!!! miksi en itse tuota keksinyt. ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Joo olin tuossa äsken youtubessa ja siel oli sellanen et milloin kuolet. Seki oli semmone rasti ruutuun homma ja sit piti laittaa puh. numero jne... Sitten tuli puhelimeen viesti että kiitos kestotilauksestasi 15€/kk ja jotain muuta shittiä. Katoin sen jälkeen juutuubista sen mainoksen nii ei siel mitää zedistä lukenu ,tai mitään ostamis hommaa vaan ihan tosi pienellä että 15e/kk et just sen pysty näkemään. En sitä kumminkaa sillon huomannut
![]() Nii voisko joku vastata pian että tuleeko mulle jotain laskua tai joku kestotilaus mitä ei voi perua? Vastasin siihen Zedin viestiin että SULJE kun sieltä tulleessa viestissä sanottiin ,että sen voi sulkea. Eli tuleeko minulle kerran se 15e lasku vai onko se kestotilaus kokonaan lopetettu ,vai pitääkö tehdä vielä jotain muuta tietäisikö joku? Kiitos etukäteen! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eiköhän Zedin palvelut lopu Zedin ohjeiden mukaan, laskuttavat sulta ainakin tuon 15€ + mahdolliset "piilokulut" esim. Sulje viestistä, noh ehkä oppii olemaan jakamatta sitä numeroa kaikkiin bannereihin.. |
|
||||
|
||||
![]()
Mut jos haluu tietää
![]() ![]() ![]() Asiaa...mutta miksi en mie tuota keksinyt taas olisi 15 egee taskussa ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Nyt kaikki näppäilemään "kavereiden" numeroita ko. paikkaan ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Juu kyllä tästä opittiin. Mitä ihmettä omassa päässäki liikku ku laitoin numeron johonki banneriin, mut on se kyl törkeää kun missään siellä ei lukenut zedistä mitään tai mitään tilaus hommaa. Sitten puhelimeen tuli viesti, että kiitos liittymisestä zed clubiin! Maksaa 15e/ kk, ei perumisoikeutta jne... Eri asia jos vaikka telkkarista tulis joku mainos, että tilaa soittoääni ja samalla liityt zed clubiin, mut niinku jo sanoin nii ei siel lukenu zedistä mittää.
Perseestä tommoset menis kunnolla nuo töihi, eikä pöllis toisten rahoja kusettamalla.http://forums.offipalsta.com/images/icons/icon8.gif Joo tiedän olin ite tyhmä ja tyhmyydestä sakotettaan, mut kyl opittiin, vaikka ei ole kyl ennenkää ollu tapana klikkailla niihi nettimainoksiin. http://forums.offipalsta.com/images/icons/icon11.gif |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() Varsinki jos tulee tokastua, jotta ota pikku pakki!!
|
|||
|
|||
![]() sain vahingonkorvauksen
jep kuluttajasuoja ilmoitti että zed ainakin lupasi maksaa 15 euroa vahingonkorvausta. eli kannattaa hakea. vaiva ei ole iso, pari meiliä.
myös google tekee tätä. törmäsin juuri samanlaiseen toimintaan kun yritin luoda uutta emailia googleen. ei mitään koodeja pidä näppäillä mihinkään. textarit maksaa, eikä ne lähetä yhtään mitään tekstaria sulle ellei aikomus ole saada rahat takaisin. "If I verify via SMS or Voice Call, will it cost me money to receive the message or call? We suggest contacting your mobile phone provider for details on costs associated with text messaging and phone calls. These costs vary, depending on your plan and provider." http://www.google.com/support/accoun...p=mail#nophone |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pyhiinvaellus - suuri kusetus? | Kruuse | Chit-Chat | 10 | 07.12.2008 13:46 |
Kunnon kusetus autokaupassa | TML | Chit-Chat | 32 | 28.11.2007 10:40 |
Viikon kusetus | Superlite 27 | Chit-Chat | 51 | 20.08.2007 13:32 |
kusetus | leivos | Cooking & Food | 2 | 02.09.2003 09:59 |