Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 21.07.2010, 21:04
kusetettu
Guest

Perusasetus

Joo olin tuossa äsken youtubessa ja siel oli sellanen et milloin kuolet. Seki oli semmone rasti ruutuun homma ja sit piti laittaa puh. numero jne... Sitten tuli puhelimeen viesti että kiitos kestotilauksestasi 15€/kk ja jotain muuta shittiä. Katoin sen jälkeen juutuubista sen mainoksen nii ei siel mitää zedistä lukenu ,tai mitään ostamis hommaa vaan ihan tosi pienellä että 15e/kk et just sen pysty näkemään. En sitä kumminkaa sillon huomannut

Nii voisko joku vastata pian että tuleeko mulle jotain laskua tai joku kestotilaus mitä ei voi perua? Vastasin siihen Zedin viestiin että SULJE kun sieltä tulleessa viestissä sanottiin ,että sen voi sulkea. Eli tuleeko minulle kerran se 15e lasku vai onko se kestotilaus kokonaan lopetettu ,vai pitääkö tehdä vielä jotain muuta tietäisikö joku?

Kiitos etukäteen!

Vastaa lainaten
Vanha 22.07.2010, 08:25
peLoGo:n Avatar
peLoGo peLoGo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 15.02.08
Sijainti: Vaasa
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kusetettu Näytä viesti
Joo olin tuossa äsken youtubessa ja siel oli sellanen et milloin kuolet. Seki oli semmone rasti ruutuun homma ja sit piti laittaa puh. numero jne... Sitten tuli puhelimeen viesti että kiitos kestotilauksestasi 15€/kk ja jotain muuta shittiä. Katoin sen jälkeen juutuubista sen mainoksen nii ei siel mitää zedistä lukenu ,tai mitään ostamis hommaa vaan ihan tosi pienellä että 15e/kk et just sen pysty näkemään. En sitä kumminkaa sillon huomannut

Nii voisko joku vastata pian että tuleeko mulle jotain laskua tai joku kestotilaus mitä ei voi perua? Vastasin siihen Zedin viestiin että SULJE kun sieltä tulleessa viestissä sanottiin ,että sen voi sulkea. Eli tuleeko minulle kerran se 15e lasku vai onko se kestotilaus kokonaan lopetettu ,vai pitääkö tehdä vielä jotain muuta tietäisikö joku?

Kiitos etukäteen!
Kuka helvetti antaa kännykkänumeronsa jollekki internetin mainokselle? Ei Jeesus..

Eiköhän Zedin palvelut lopu Zedin ohjeiden mukaan, laskuttavat sulta ainakin tuon 15€ + mahdolliset "piilokulut" esim. Sulje viestistä, noh ehkä oppii olemaan jakamatta sitä numeroa kaikkiin bannereihin..
Vastaa lainaten
Vanha 22.07.2010, 09:23
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Perusasetus

Mut jos haluu tietää

Asiaa...mutta miksi en mie tuota keksinyt taas olisi 15 egee taskussa
Vastaa lainaten
Vanha 22.07.2010, 09:35
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kusetettu Näytä viesti

Kiitos etukäteen!
Onpa jännä homma jos tuollalailla saavat veloittaa kun laittaa vaan numeron johonkin kenttään.

Nyt kaikki näppäilemään "kavereiden" numeroita ko. paikkaan
Vanha 22.07.2010, 16:15
Kusetettu
Guest

Perusasetus

Juu kyllä tästä opittiin. Mitä ihmettä omassa päässäki liikku ku laitoin numeron johonki banneriin, mut on se kyl törkeää kun missään siellä ei lukenut zedistä mitään tai mitään tilaus hommaa. Sitten puhelimeen tuli viesti, että kiitos liittymisestä zed clubiin! Maksaa 15e/ kk, ei perumisoikeutta jne... Eri asia jos vaikka telkkarista tulis joku mainos, että tilaa soittoääni ja samalla liityt zed clubiin, mut niinku jo sanoin nii ei siel lukenu zedistä mittää.

Perseestä tommoset menis kunnolla nuo töihi, eikä pöllis toisten rahoja kusettamalla.http://forums.offipalsta.com/images/icons/icon8.gif

Joo tiedän olin ite tyhmä ja tyhmyydestä sakotettaan, mut kyl opittiin, vaikka ei ole kyl ennenkää ollu tapana klikkailla niihi nettimainoksiin. http://forums.offipalsta.com/images/icons/icon11.gif
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pyhiinvaellus - suuri kusetus? Kruuse Chit-Chat 10 07.12.2008 13:46
Kunnon kusetus autokaupassa TML Chit-Chat 32 28.11.2007 10:40
Viikon kusetus Superlite 27 Chit-Chat 51 20.08.2007 13:32
kusetus leivos Cooking & Food 2 02.09.2003 09:59

Sivu luotu: 03:01 (GMT +2).