![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Joo olin tuossa äsken youtubessa ja siel oli sellanen et milloin kuolet. Seki oli semmone rasti ruutuun homma ja sit piti laittaa puh. numero jne... Sitten tuli puhelimeen viesti että kiitos kestotilauksestasi 15€/kk ja jotain muuta shittiä. Katoin sen jälkeen juutuubista sen mainoksen nii ei siel mitää zedistä lukenu ,tai mitään ostamis hommaa vaan ihan tosi pienellä että 15e/kk et just sen pysty näkemään. En sitä kumminkaa sillon huomannut ![]() Nii voisko joku vastata pian että tuleeko mulle jotain laskua tai joku kestotilaus mitä ei voi perua? Vastasin siihen Zedin viestiin että SULJE kun sieltä tulleessa viestissä sanottiin ,että sen voi sulkea. Eli tuleeko minulle kerran se 15e lasku vai onko se kestotilaus kokonaan lopetettu ,vai pitääkö tehdä vielä jotain muuta tietäisikö joku? Kiitos etukäteen!
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eiköhän Zedin palvelut lopu Zedin ohjeiden mukaan, laskuttavat sulta ainakin tuon 15€ + mahdolliset "piilokulut" esim. Sulje viestistä, noh ehkä oppii olemaan jakamatta sitä numeroa kaikkiin bannereihin.. |
|
||||
|
||||
![]()
Mut jos haluu tietää
![]() ![]() ![]() Asiaa...mutta miksi en mie tuota keksinyt taas olisi 15 egee taskussa ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Nyt kaikki näppäilemään "kavereiden" numeroita ko. paikkaan ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Juu kyllä tästä opittiin. Mitä ihmettä omassa päässäki liikku ku laitoin numeron johonki banneriin, mut on se kyl törkeää kun missään siellä ei lukenut zedistä mitään tai mitään tilaus hommaa. Sitten puhelimeen tuli viesti, että kiitos liittymisestä zed clubiin! Maksaa 15e/ kk, ei perumisoikeutta jne... Eri asia jos vaikka telkkarista tulis joku mainos, että tilaa soittoääni ja samalla liityt zed clubiin, mut niinku jo sanoin nii ei siel lukenu zedistä mittää.
Perseestä tommoset menis kunnolla nuo töihi, eikä pöllis toisten rahoja kusettamalla.http://forums.offipalsta.com/images/icons/icon8.gif Joo tiedän olin ite tyhmä ja tyhmyydestä sakotettaan, mut kyl opittiin, vaikka ei ole kyl ennenkää ollu tapana klikkailla niihi nettimainoksiin. http://forums.offipalsta.com/images/icons/icon11.gif |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pyhiinvaellus - suuri kusetus? | Kruuse | Chit-Chat | 10 | 07.12.2008 13:46 |
Kunnon kusetus autokaupassa | TML | Chit-Chat | 32 | 28.11.2007 10:40 |
Viikon kusetus | Superlite 27 | Chit-Chat | 51 | 20.08.2007 13:32 |
kusetus | leivos | Cooking & Food | 2 | 02.09.2003 09:59 |