![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() No nyt on kojelauta värjätty vihreeks ja ruskeeks.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tulee kommentti hieman myöhässä, mutta olisin kyllä henkilökohtaisesti vetänyt tuon kojelaudan yläosan mustaksi, tulet kyllä huomaamaan miksi.
![]() (eri asia sitten haittaako)
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
#3
|
||||
|
||||
![]()
joo.. eukolla valkee nahka sisustainen Volvo ja oikeen hyvin peilaa sopivassa paisteessa lasiin...
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Eiks se oo loppupeleissä ihan sama minkä värinen se kojetaulu on? Muta on ruskeeta/harmaata ja se lentää ihan saleen sisälle asti
![]()
__________________
<-Supporting your local heroes-> - Team Rolling Jeep - Mikälie jäätelökioski Jeep |
#5
|
||||
|
||||
![]()
no on se hienompi väritys toi ruskea verrattuna se punainen
__________________
Ex. - 99 Ford F350 CrewCab LongBed Superduty 4x4 444cid PowerStroke, 5.38 väiltykset, Pitbull Rocker 39,5"x16,5" - 16", 4.5" lift |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei se ainakaan näillä keleillä peilaillu mitenkään haitallisesti tuulilasiin. Ehkäpä nykyautoissa on aikapaljon pidempi kojelauta ja loiva tuulilasi verrattuna tähän, niin heijastumatkin on paljo pahempia. Väriks ei tullu mustaa koska kojelauta on kuitenkin välillä ihan mutainen ja mustaa on hankala putsailla kun se skeida on siellä kuvioinnin pohjalla. Tossa ruskeessa se muta ei niin näy.
Tänään oli sitten vuorossa takaperän pinionin stefan vaihto kun alkoi vuotamaan, se oliki ainoa tiiviste jota en taka-akselilta vaihtanu aikanaan. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Värivalinta on loistava, mattamustaahan on kaikilla ja se on aina niin halvan oloista....mutta on se vaan mukava seurata topikkia kun vanha sotaratsu senkun nuortuu ;o)
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Loppu peilaus, ku vaihto Foortiin...
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
No niin pojat, ei se kojelauta niin jännä ollut..! :-)
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Etummainen tukirauta:
Taaempi tukirauta: Uusi ohjausakselijutska: Laitoin tollasen etuvetoauton vetarin suojakumin tohon nivelen päälle. Pitäisköhän täyttää vaseliininlla niin olis kosteussuojaa. Ja etujousien riipukkeet tuli vahvistettua sivusuuntaista löyjymistä vastaan: |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 |