![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
On se hyvä että rikkaat korjauttaa lapsenviat pois uusista autoista ![]() Sitten köyhemmät ihmiset ostaa valmiiksi kunnostetun auton kun sillä on ajettu yli 200 tkm. Minä taas olen niin köyhä,että joutuu ajamaan Hagertin vanhalla riisseli mersulla ja korjaaman vielä sen itse. Ei ole kyllä minulla ennen ollut yhtään noin halpaa autoa ylläpitää kuin tuo 124 koppainen 300 diesel mersu. Kilometrejä kertyy vuodessa 40000-50000km,mutta ei se tuollaisen puoli miljoonaa ajetun auton arvoa enää laske.
|
|
|
||||
|
||||
|
Minä vaihdoin passattiin uuden hihnan reilussa sadassa tonnissa, vanha oli vielä hyvän näköinen. Remmin ikä alkoi enemmän jännittämään, taisi olla 9 vuotta vanha.
|
|||
|
|||
|
Jos meinaat Skodalla ajella turbo vikaisena, niin kannattaa tarkistaa että ei oo öljyä kertynyt ahtoputkistoihin ennen kuin uus ahdin lähtee puhaltamaan --> meinaan vaan et välttää mahdolliset lisävahingot
|
|
|
|||
|
|||
|
No niin tuo 120 tkm remmillä utopistiselta kuulostaakin , mutta ei ole kuulemma yhtään aikaisemmin rikkunut !!
Kaikkii muihin ( 4 taikka 5 Skoodaa) olen vaihtanut remmin 90 tkm ...mutta mutta ...kun merkkikorjaamolla sanottiin ...pitäs niiden nyt tietää paremmin !!! No , tää on kyllä kaikkein huonoin Skoda tähän asti ...muilla ollaan menty kyllä huolettomia kilometrejä ... Mutta olen luullut että kun malli uudistuu ,niin se myös paranee kulutus, mukavuus, luotettavuus , yms. Toi on totta mitä Mersusta juttelit , työkaveri ajeli /ajelee edelleen oliskoos 123 -koppa ( neljä pientä pyöreetä lamppua nokalla ) Mersulla työmatkoja ...samalla autolla ajellut pappa , ja kasi sen isoveljeä . Rikki ei ole mennyt kun hanttarin ovi , ja sekin osu posteljoonin riisikuppiin talviliukkaalla ... |
|
|
|||
|
|||
|
Työkaverin entinen kakkaläjä on myytävänä tuolla
http://www.aldvaihtoautot.fi/fin/Autot/YHF403 Tuohon 43000tkm aikaan mahtunut kolme DSG vaihteistoremonttia, mittaritaulu on vaihdettu 3 kertaa, yksi vetari poikki (uskmatonta mutta totta).. eli auto seissyt enimmäkseen stadissa VAGin pihassa odottamassa huoltoa..puhumattakaan VAG -konsernin vakioviosta, jotka toistuu autosta autoon .
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
No ei maar kuhan vidduilin. Kyllähän tuon ymmärtää kun vilkaisee linkin että 43tkm on oikea lukema. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Iltalehti "Onko autosi vaurioitunut tulvalammikossa?" | Mico | Chit-Chat | 3 | 16.04.2010 17:00 |
| Myydään Patrol "super roof" VM-88 "purettu" +muuta palikkaa | Pörö | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 21 | 13.02.2010 21:22 |
| Ostetaan Tojotan "lantikan" 2henk. penkki "OSTETTU" | Cam1lla | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.11.2008 19:28 |
| Onko millaisia käyttökokemuksia noista MOSFET -"relebokseista" vinsseissä? | ideanikkari | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 14.10.2008 16:12 |
| Suzuki Vitara, onko kokemuksia? käyttöautona | Juksi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.01.2005 22:58 |