Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 01.07.2010, 21:18
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Perusasetus

On se hyvä että rikkaat korjauttaa lapsenviat pois uusista autoista
Sitten köyhemmät ihmiset ostaa valmiiksi kunnostetun auton kun sillä on ajettu yli 200 tkm.

Minä taas olen niin köyhä,että joutuu ajamaan Hagertin vanhalla riisseli mersulla ja korjaaman vielä sen itse.
Ei ole kyllä minulla ennen ollut yhtään noin halpaa autoa ylläpitää kuin tuo 124 koppainen 300 diesel mersu.
Kilometrejä kertyy vuodessa 40000-50000km,mutta ei se tuollaisen puoli miljoonaa ajetun auton arvoa enää laske.

Vastaa lainaten
Vanha 01.07.2010, 21:34
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Perusasetus

Minä vaihdoin passattiin uuden hihnan reilussa sadassa tonnissa, vanha oli vielä hyvän näköinen. Remmin ikä alkoi enemmän jännittämään, taisi olla 9 vuotta vanha.
Vastaa lainaten
Vanha 01.07.2010, 21:34
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Jos meinaat Skodalla ajella turbo vikaisena, niin kannattaa tarkistaa että ei oo öljyä kertynyt ahtoputkistoihin ennen kuin uus ahdin lähtee puhaltamaan --> meinaan vaan et välttää mahdolliset lisävahingot
Vastaa lainaten
Vanha 01.07.2010, 21:36
Palde Palde ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 23.09.03
Sijainti: Kuru, Finland.
Perusasetus

No niin tuo 120 tkm remmillä utopistiselta kuulostaakin , mutta ei ole kuulemma yhtään aikaisemmin rikkunut !!

Kaikkii muihin ( 4 taikka 5 Skoodaa) olen vaihtanut remmin 90 tkm ...mutta mutta ...kun merkkikorjaamolla sanottiin ...pitäs niiden nyt tietää paremmin !!!

No , tää on kyllä kaikkein huonoin Skoda tähän asti ...muilla ollaan menty kyllä huolettomia kilometrejä ...

Mutta olen luullut että kun malli uudistuu ,niin se myös paranee kulutus, mukavuus, luotettavuus , yms.

Toi on totta mitä Mersusta juttelit , työkaveri ajeli /ajelee edelleen oliskoos 123 -koppa ( neljä pientä pyöreetä lamppua nokalla ) Mersulla työmatkoja ...samalla autolla ajellut pappa , ja kasi sen isoveljeä .
Rikki ei ole mennyt kun hanttarin ovi , ja sekin osu posteljoonin riisikuppiin talviliukkaalla ...
Vastaa lainaten
Vanha 01.07.2010, 21:44
myllis myllis ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Kyrsälä
Perusasetus

Työkaverin entinen kakkaläjä on myytävänä tuolla

http://www.aldvaihtoautot.fi/fin/Autot/YHF403

Tuohon 43000tkm aikaan mahtunut kolme DSG vaihteistoremonttia, mittaritaulu on vaihdettu 3 kertaa, yksi vetari poikki (uskmatonta mutta totta).. eli auto seissyt enimmäkseen stadissa VAGin pihassa odottamassa huoltoa..puhumattakaan VAG -konsernin vakioviosta, jotka toistuu autosta autoon .
Vanha 01.07.2010, 22:04
HJ60_Jussi HJ60_Jussi ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 05.01.06
Sijainti: Haukipudas
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja myllis Näytä viesti
Työkaverin entinen kakkaläjä on myytävänä tuolla

http://www.aldvaihtoautot.fi/fin/Autot/YHF403

Tuohon 43000tkm aikaan mahtunut kolme DSG vaihteistoremonttia, mittaritaulu on vaihdettu 3 kertaa, yksi vetari poikki (uskmatonta mutta totta).. eli auto seissyt enimmäkseen stadissa VAGin pihassa odottamassa huoltoa..puhumattakaan VAG -konsernin vakioviosta, jotka toistuu autosta autoon .
Hyvinhän tuo on kestänyt. Tuossahan on jo 1000 kertaa maapallon ympäri. Onko tuo joku vanha taksi?
No ei maar kuhan vidduilin. Kyllähän tuon ymmärtää kun vilkaisee linkin että 43tkm on oikea lukema.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Iltalehti "Onko autosi vaurioitunut tulvalammikossa?" Mico Chit-Chat 3 16.04.2010 17:00
Myydään Patrol "super roof" VM-88 "purettu" +muuta palikkaa Pörö O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 21 13.02.2010 21:22
Ostetaan Tojotan "lantikan" 2henk. penkki "OSTETTU" Cam1lla O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 24.11.2008 19:28
Onko millaisia käyttökokemuksia noista MOSFET -"relebokseista" vinsseissä? ideanikkari Tekniikka & Jutustelu 11 14.10.2008 16:12
Suzuki Vitara, onko kokemuksia? käyttöautona Juksi Tekniikka & Jutustelu 2 24.01.2005 22:58

Sivu luotu: 03:04 (GMT +2).