![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
||||
|
||||
![]()
No kyllä se hyvin voi olla aivan helvetin tiukassa, 15-20 vuotta suolaa & paskaa ja kiristysmomentti on muistaakseni jotain 500Nm ja siitä ylöspäin että krymppirengas menee kasaan ja vielä ruuvilukite välissä. Auto vaan maahan, vaihde (ja kiinteä neliveto) päälle että etuakseli pitää auton paikallaan, vedä vielä vaikka käsijarrukin päälle. Sitten pitkällä ja vahvalla jatkovarrella avaamaan. 1" hylsyt & varret suositeltavia, tosin kyllä 1/2" kestää myös jos on kunnollisia.
edit: niin ja suosittelen kokeilla jotain kunnollista ruosteenpoistaja-litkua joka osaa tunkeutua pienimpiinkin koloihin. Ei välttämättä auta kun on lukitteet välissä, mutta ei se myöskään haittaa. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeep xj kampuran stefan vaihto ? | sako | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 26.05.2010 21:26 |
Stefan vaihto Jeeppiin | sjeeppi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 10.03.2007 08:18 |
LJ:n etuperän stefan vaihto | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 27.04.2006 12:16 | |
Cherokeen perän stefan vaihto | Jyri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.08.2004 08:29 |
Takakardaanin stefan vaihto | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.11.2003 21:22 |