Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.06.2010, 20:37
JPK JPK ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 07.07.03
Sijainti: Haarajoki, Tuusula
Viestit: 157
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PeteTurku Näytä viesti


Tallin takaa haetut vanhat jarrupalat kului melkein silmissä, ja sen johdosta ei voinu pätkillä pitää kunnon vauhtia kun ei kerran ollut kunnon jarruja. Onnex meil oli paketillinen uusia mukana ja Pähäman ukot toi tullessaan suomesta pari pakettia lisää.
Siis teillä on ollut jarrutkin jossain vaiheessa, me ajettiin käytännössä melkein koko viikko ilman jarruja. Vielä kehtaakin narista moisesta pikku seikasta. Jarruthan on vaan vauhdin surma. (vai saiko sillä suizsalla edes vauhtia aikaiseksi ;-) )

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.06.2010, 21:53
Kankku:n Avatar
Kankku Kankku ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 04.10.04
Sijainti: Masku/Turun kupees
Viestit: 1.031
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JPK Näytä viesti
Siis teillä on ollut jarrutkin jossain vaiheessa, me ajettiin käytännössä melkein koko viikko ilman jarruja. Vielä kehtaakin narista moisesta pikku seikasta. Jarruthan on vaan vauhdin surma. (vai saiko sillä suizsalla edes vauhtia aikaiseksi ;-) )
tossa laskeskelin että tehtiin ainakin neljänä päivänä jarruja uusiks

ja asiahan on niin että jos muija suo (ja rahatilanne) , niin ensvuonna lähdetään taas.
mutta moottori kyllä vaihtuu vielä kerran ja voipi vaihtua polttoainekkin, jos sais edes >50heppaa
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.06.2010, 03:29
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kankku Näytä viesti
tossa laskeskelin että tehtiin ainakin neljänä päivänä jarruja uusiks

ja asiahan on niin että jos muija suo (ja rahatilanne) , niin ensvuonna lähdetään taas.
mutta moottori kyllä vaihtuu vielä kerran ja voipi vaihtua polttoainekkin, jos sais edes >50heppaa
miul viel pari laippaa jäljellä, suosittelen.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.06.2010, 11:14
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.782
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja make-lj Näytä viesti
miul viel pari laippaa jäljellä, suosittelen.
Ja vielä parilla 90 A laturilla niin ei virta lopu kesken.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.06.2010, 12:34
SJ69:n Avatar
SJ69 SJ69 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.01.10
Sijainti: LPR
Viestit: 79
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kankku Näytä viesti
tossa laskeskelin että tehtiin ainakin neljänä päivänä jarruja uusiks

ja asiahan on niin että jos muija suo (ja rahatilanne) , niin ensvuonna lähdetään taas.
mutta moottori kyllä vaihtuu vielä kerran ja voipi vaihtua polttoainekkin, jos sais edes >50heppaa
Kumpi on tiukemmassa muijan lupa vai rahat?
Ja moottorin vaihdolla vinssaaminen jää vähemmälle... Make-lj konevaihtojen yhteydessä ilmennyt tätäkoitetaan vaan hapel...
__________________
Montenegro Racing 69
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.06.2010, 08:40
Kankku:n Avatar
Kankku Kankku ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 04.10.04
Sijainti: Masku/Turun kupees
Viestit: 1.031
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SJ69 Näytä viesti
Kumpi on tiukemmassa muijan lupa vai rahat?
Ja moottorin vaihdolla vinssaaminen jää vähemmälle... Make-lj konevaihtojen yhteydessä ilmennyt tätäkoitetaan vaan hapel...
kyllä se taitaa olla Nykästä lainaten ihan 50/60

siinähän dilema onkin, kun nyt vielä kesti noi ameriikan vetarit niin alkaahan noi porsimaan jos saadaan lisää voimaa.
paras vaihtoehto olis jos sais siirrettyä tuon sulakkeen kardaaniksi.

eikä tuo nykyinen jousitustyypikään ole mitenkään parhaimmasta päästä vaikka ladokassa ei suurista joustoista ole hyötyä yhtään, silti ilkeästi tuo hyökkää välillä poorista ylös ja siellä oli puut aikas lähellä polkua.onneks tuo rajallinen teho piti vauhdin kohtuu alhaisena.

jou make-lj
kuinka paljon sulla kasvoi syyläri riiselöinnin takia?
kun säännöt antaa vaihtaa moottorin, mutta jos syylärin kiinnitys raudat muuttaa niin tarvis olla alkuperäinen jäähdytin.
voihan sitä tällätä syylärin omaan alkuperäiseen paikkaankin takas,sitten taas saa vaihtaa syyläriä.
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti

Viimeksi muokannut Kankku : 14.06.2010 08:46
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.08.2010, 20:41
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.869
Perusasetus

Jepulis jee.
Laatokan jälkeen autoon vaihdettiin voimansiirtoon kaikki öljyt ja liimattiin uudet numerot oviin ja Raision kallioille kikkailemaan harrastestanuihin. Sen kisan jälkeen vekotin on makoillut tallin nurkassa onnettoman näköisenä, kunnes viime viikolla iski hillitön himo ja tempasin takaperän työn alle.
Homma lähti heti kättellyssä jo menemään päin honkia, kun pohjapropusta katosi kulmat enkä siis saanut edes öljyjä ulos.
No ei se mitn ja tempasin hantin puolen vetarin irti ja sit meinas jo päästä itku ja äääärrrrrrrrrräääääääpäitä.:



Ameeriikan cromo oli näköjään ollu melko lähellä jo katkeemista. Ja sitten kuskin puoli:



Noita kuluneita rihloja hiukan ihmettelin ja sitten löytyi syy niihinkin:



Oli mein uusi vahvistettu akseliputki saanu siipeensä ilmeisesti siitä samaisesta pompusta missä kartaanikin otti kipeää ja vääntänyt koko banjon banaanille.

Että täälasta tällä kertaa. Uskaltaakohan etupäähän edes katsoa??
__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 18.01.2011, 19:59
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.869
Perusasetus

Vuoden 2011 Ladogaan ilmoitus laitettu menemään, eli ehkä autollekin pitäisi jotain tehdä.

Taka-akseli lojuu vieläkin nurkassa, mutta se on jo prässillä suoristettu. Uudet välitykset periin on jo tilattu ja muutama takavetarikin pitäis mahtua samaiseen pakettiin.
Etuvinssinkin otin irti ja päästin viime kesäiset vedet pois. Oli muuten melko surkeessa kunnossa sisuskalut.

Tämmöistä tällä kertaa. Jatketaan kun jaksetaa.
__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 18.01.2011, 20:20
hiluvitkutin:n Avatar
hiluvitkutin hiluvitkutin ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.07
Sijainti: keitele, Finland.
Viestit: 2.366
Perusasetus

paljo suunnillee ajettu mutkasella akselilla?itellä ollu samaa robleemia patrollissa,vaatis pitkän akselin vahvistettuna.mut jos se kestäs lipsumatta vielä yhen venäjän reissun...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty LJ 70 35x16 bokkerit 12 " ei myydäkkään (3 hengen paku) joker O/M/V Ajoneuvot 16 23.02.2018 12:45
M:Suunnistus CUP kilpuri CorollaHT O/M/V Ajoneuvot 3 10.10.2007 19:49
M: Formula Off Road kilpuri Jare O/M/V Muut 5 02.12.2005 22:10
M: HURJA KILPURI !!! pyrkyri O/M/V Muut 10 27.09.2005 15:32
Standard kilpuri Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 12 16.03.2005 19:13


Sivu luotu: 21:26 (GMT +2).