![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Hökötys saatiin kuin saatiinkin maaliin asti. Monenmoista pientä murhetta kuitenkin oli ihan riittävästi. Alustan päivitys toimi jokseenkin moitteettomasti, mitä nyt kunnon hypyissä kartaani otti tankin tukirautoihin kiinni ja jouduttiin virittelemään kenttä-olosuhteissa hiukan korkeemmat bumpstoppperit. Onnex oli mukana levikekumia josta leikeltiin sopivia paloja pohjaanlyönti kumien jatkoksi. Ja heti ekalla pätkällä katkes uusi tuuning tyyppinen jarruletku. Alkoi jo pelottamaan , että onko uudet letkut tosi heikkoja. Mutta se 1 letku jäi ainoaksi katkenneeksi. Tallin takaa haetut vanhat jarrupalat kului melkein silmissä, ja sen johdosta ei voinu pätkillä pitää kunnon vauhtia kun ei kerran ollut kunnon jarruja. Onnex meil oli paketillinen uusia mukana ja Pähäman ukot toi tullessaan suomesta pari pakettia lisää. Latauspuolella oli kans hiukan ongelmia. 90 amppeerinen uusi laturi ei oikein jaksanut pyöriä yhdellä kiila-urahihnalla ja remmi alkoi vinkumaan melko pian kiristyksen jälkeen. Pari kertaa kun remmiä kiristeli, niin sit se jo suli poikki. Viimeiselle päivälle laitettiin takaisin vanha , jo 4 vuotta palvellut 70 a bosch, eikä sen koomin ollut laturi ongelmia. Toisex viimosena päivänä koneesta alko voima tulemaan melko paksun savun mukana ulosja oli aika hilkulla että päästiin pätkältä ulos. Kolinaa ja humoristista sauhua kanssakilpailijat oikein kuvasi ja naureskelii. Mutta hätä ei ollut suuri, koska meillä oli varakone mukana. Se sitten yön tunteina vaihdettiin ja hetken se toimi kauniisti, kunnes moottorin sähköt hävis. Sulakkeita paloi milloin mistäkin ja välillä oli sähköä ja välillä ei. Kostea ja turpeinen sulakerasia osoittautui ilmeisesti syylliseksi, koska sähköt palasivat pikkuhiljaa kun rasiaa spreijattiin ja puhalleltiin.
Viimeksi muokannut PeteTurku : 12.06.2010 20:00 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Siis teillä on ollut jarrutkin jossain vaiheessa, me ajettiin käytännössä melkein koko viikko ilman jarruja. Vielä kehtaakin narista moisesta pikku seikasta. Jarruthan on vaan vauhdin surma. (vai saiko sillä suizsalla edes vauhtia aikaiseksi ;-) )
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ja asiahan on niin että jos muija suo ![]() mutta moottori kyllä vaihtuu vielä kerran ja voipi vaihtua polttoainekkin, jos sais edes >50heppaa ![]()
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ja vielä parilla 90 A laturilla niin ei virta lopu kesken.
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Ja moottorin vaihdolla vinssaaminen jää vähemmälle... ![]() ![]() ![]()
__________________
Montenegro Racing 69 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() siinähän dilema onkin, kun nyt vielä kesti noi ameriikan vetarit niin alkaahan noi porsimaan jos saadaan lisää voimaa. paras vaihtoehto olis jos sais siirrettyä tuon sulakkeen kardaaniksi. eikä tuo nykyinen jousitustyypikään ole mitenkään parhaimmasta päästä vaikka ladokassa ei suurista joustoista ole hyötyä yhtään, silti ilkeästi tuo hyökkää välillä poorista ylös ja siellä oli puut aikas lähellä polkua.onneks tuo rajallinen teho piti vauhdin kohtuu alhaisena. jou make-lj kuinka paljon sulla kasvoi syyläri riiselöinnin takia? kun säännöt antaa vaihtaa moottorin, mutta jos syylärin kiinnitys raudat muuttaa niin tarvis olla alkuperäinen jäähdytin. voihan sitä tällätä syylärin omaan alkuperäiseen paikkaankin takas,sitten taas saa vaihtaa syyläriä. ![]()
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti Viimeksi muokannut Kankku : 14.06.2010 08:46 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Jepulis jee.
Laatokan jälkeen autoon vaihdettiin voimansiirtoon kaikki öljyt ja liimattiin uudet numerot oviin ja Raision kallioille kikkailemaan harrastestanuihin. Sen kisan jälkeen vekotin on makoillut tallin nurkassa onnettoman näköisenä, kunnes viime viikolla iski hillitön himo ja tempasin takaperän työn alle. Homma lähti heti kättellyssä jo menemään päin honkia, kun pohjapropusta katosi kulmat enkä siis saanut edes öljyjä ulos. No ei se mitn ja tempasin hantin puolen vetarin irti ja sit meinas jo päästä itku ja äääärrrrrrrrrräääääääpäitä.: Ameeriikan cromo oli näköjään ollu melko lähellä jo katkeemista. Ja sitten kuskin puoli: Noita kuluneita rihloja hiukan ihmettelin ja sitten löytyi syy niihinkin: Oli mein uusi vahvistettu akseliputki saanu siipeensä ilmeisesti siitä samaisesta pompusta missä kartaanikin otti kipeää ja vääntänyt koko banjon banaanille. Että täälasta tällä kertaa. Uskaltaakohan etupäähän edes katsoa?? |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Vuoden 2011 Ladogaan ilmoitus laitettu menemään, eli ehkä autollekin pitäisi jotain tehdä.
Taka-akseli lojuu vieläkin nurkassa, mutta se on jo prässillä suoristettu. Uudet välitykset periin on jo tilattu ja muutama takavetarikin pitäis mahtua samaiseen pakettiin. Etuvinssinkin otin irti ja päästin viime kesäiset vedet pois. Oli muuten melko surkeessa kunnossa sisuskalut. Tämmöistä tällä kertaa. Jatketaan kun jaksetaa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty LJ 70 35x16 bokkerit 12 " ei myydäkkään (3 hengen paku) | joker | O/M/V Ajoneuvot | 16 | 23.02.2018 12:45 |
M:Suunnistus CUP kilpuri | CorollaHT | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 10.10.2007 19:49 |
M: Formula Off Road kilpuri | Jare | O/M/V Muut | 5 | 02.12.2005 22:10 |
M: HURJA KILPURI !!! | pyrkyri | O/M/V Muut | 10 | 27.09.2005 15:32 |
Standard kilpuri | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 16.03.2005 19:13 |