![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Jakolootat yhdessä. Taas väsyttää ei jaksa imutella kuvia kun yhteys on pirun hidas. SUURI kiitos MF356 avusta jakis ruletissa. Seuraavaksi turvakaaria ja kytkimen vaihto perjantaina kun sellaisen saan. Tiedä sitten vaihtaisko vielä taka-akselin murikka keskellä malliseen..
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
kyllähän se varmaan kannattaa jos kerran hiluksin jakolootan laitat, nii saat kardaanin kulkemaan suorassa. eipähän ainakaan ravista sen takia. ja onhan siinä sellanen etu et pidemmillä reissuilla ei tarvii kantaa kuin yhtä vara takavetaria mukana kun hiluksissa ne käy ristiin kivasti ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nonii pikku tauon jälkeen taas saatu jotain aikaiseksi... Kuvatkin jaksoin nyt imutella. Ne puhukoon puolestaan..
Kokonaiskuvaa tilanteesta Etuakseli tällähetkellä. Panhardissa mutkat vain ja ainoastaan sitä varten ettei osu ohjausvarteen ja raidetankoon. Simpukan sommittelua Simpukan kiinnitystä Etuvinssipeti
|
||||
|
||||
![]()
Yllä olevassa etuakselikuvassa auto on nostettuna ylös joten ei ole panhardin kulma noin hullu miltä näyttää.. Lisää kuvei
Turvallisuuskaarien alapäistä tuli tällääset Turvakaarien sommittelua
|
||||
|
||||
![]()
Ja vielä muutama kuva. Saa sanoa tosta koiran oksennuksesta turvakaarissa...
Mikäs on arvon raadin mielipide diakonaalituesta? Olen selvitelly ja kuunnellu tosimonen mielipidettä siitä että millainen pitää olla joten laitetaan äänestys pystyyn... FAKTOJAKIN saa esittää! Jos laitan pääkaareen (katso allaoleva kuva) putket molemmin puolin tuohon kohtaan missä tuo 2x6 on. Eli V malliin ja alapäästään samaan tukilätkään. Käykö tänä diakonaalituesta vaiko pitääkö se olla esim. pääkaaren oikeasta yläkulmasta vasemman takatuen alakulmaan???
|
||||
|
||||
![]() Sujuvaa suunnittelua ja olutta
Nyt se diakonaali asiakin ratkaistu.. Vielä ennen kun unohtuu niin turvakaarien taitto avusta kuuluu suuri KIITOS bluevanille joka toimi ''vitunhyvänäpukkina''. Taitettiin työ/kaverin kanssa se v-väärinpäin oleva etupuskin ja palotettiin yksi ridgidin lesti.. Nyt on sitte taaksekin arppi joten samalla vaihtuu se akselikin.. On siinä vaan pirusti pitelemistä.. Nyt olutta!!
|
|||
|
|||
![]()
hyvän näköstä puuhastelua, vaikka tojotaan onkin tehty
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Bj-45 pitkä -81 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.07.2009 14:32 |
Ostetaan Pitkä MB 300 GD | Gee. | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 01.11.2008 21:07 |
Ostetaan O: LJ:n pitkä etuvetari | Jare | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 20.08.2008 18:57 |
O: G pitkä | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 12.08.2007 10:27 | |
m:pajero 89 ic pitkä | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.10.2006 15:14 |