Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 29.05.2010, 07:57
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.711
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RalliJari Näytä viesti
http://www.marks4wd.com/vehicle-info...dera-info.html
Tosta linkistä näkyy ainaki sen verran että välitykset on Lj:ssä tiheemmät, niin lootassa ku perissä. Yhtälöön jos vielä lisää isommat renkaat niin voi Rj diesel koneella tuntua aika laiskalle, eli välityksiä joutunee viilaamaan. Sähkö, ym. muista jutuista ei hajuakaan.
juu, tässä dieselöinnissä ei ole offroadin kanssa mitään tekemistä. jos sellaiseen ryhdyn niin tää menis koneyrittäjälle pikkunäppäräksi huoltoautoksi jolla voi nippanappa viedä rasvaprässin lähemmäs konetta mutta ei missään nimessä maastoon, sellaiseen ei rj/lj sovellu muutenkaan ilman radikaaleja muutostöitä.

ja toi laiskuus dieselinä ei varmaan ole ongelma, se on vain riippuvainen moottorin apulaitteiden toimivuudesta......
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ford F-150 4X4 dieselöinti JuHo^ Tekniikka & Jutustelu 15 04.01.2010 22:17
c303 dieselöinti? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 8 02.05.2009 17:40
Uaz dieselöinti Calmari Tekniikka & Jutustelu 10 19.12.2007 08:25
Dieselöinti Tekniikka & Jutustelu 3 07.09.2005 15:39
Rangen dieselöinti. baxxter Tekniikka & Jutustelu 0 16.08.2003 08:01


Sivu luotu: 16:01 (GMT +2).