![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Koita penkoa tuolta http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Nissan...ol%20160%20MQ/ 4 vaihteisen 1 on 3,519 sieltä löytyy kaikki muutkin tiedot . 5 vaihteisen 1 on4,222
Viimeksi muokannut tiipe : 27.05.2010 10:39 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ai 5 -vaihteisessa olis noin paljon tiuhempi 1:n? kuis mä en tosta kartsen listasta sit löydä tommosta 4-vaihteisen 1:stä. mut jos noissa noin iso ero on niin kannattanee vaihtaa toi 5-aski paikoilleen. ääh.. pitää ottaa toi pikkuneiti matkaan ja lähtä purkaa se pitkän etuperän luukku irti niin saa selviön ainakin perävälläreistä. tosta pätkästä on tulossa ihan hupivehje.. ei tiekäyttöön.. renkaina on 36" tsl swamperit.. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
kerkesin tänään aukasta ton pitkän etuperästä luukun ja se tavan 4,375:n perävälitys siellä näkyis olevan.
![]() ![]() eikös tohon pitkän etuperään käy tuo pätkän takaperästä otettu 200:n kitkalukkomurikka kun vaihtaa vaan sen 4,375 välityksen? tänään tallissa tutkailin tota lukkoa..ehjät osat siinä ainakin on.. saako siitä mitattua esijännitystä mitenkään kun murikka on irrallaan? pikkasen ot: näkys muuten pajeron 4,625:n lautanen käyvän pulttijakonsa puolesta tohon,sisäreikä on 4mm pienempi.. ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
eikös tohon pitkän etuperään käy tuo pätkän takaperästä otettu 200:n kitkalukkomurikka kun vaihtaa vaan sen 4,375 välityksen?
Kyllä käy. jos kitkan hiluja jää niin voisin pois ottaa kuleksimasta |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
kitka käypi kyllä... koitappas pinionia paikalleen, jos näihinkin sais sit välityksiä ![]()
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
ei taida jäädä kitkan osia yli kun siitä toisesta lukosta on hitsattu tasauspyörästön rattaat puikolla jumiin joten siitä tuskin mitään saa irti. pajeron levyjä olis irrallaan mut ne on isommat kuin patrollissa..
pitää tos viikolla vertailla noita patrollin ja pajeron pioneja.. onko noissa patrollin rungoissa muuta kuin pituusero? ajattelin et leikkasin kakapään ainakin siitä pitkänrungosta tohon pätkään kun se näyttää niin kovaltaa.. tai onko tommosella pitkän ehjällä rungolla mitään arvoa? minkä ikäinen toi pitkä muuten mahtaa olla kun siinä on kantikkaat ajovalot? mikäs tohon nyt tulee kokonais välitykseksi noilla 4,375 perillä? mietin vain tota 1:n nopeutta maastoon.. ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
-84 tai uudempi.
|
#9
|
||||
|
||||
![]() ?
menee patrollin taka akseli vaihtoon, ennen pikkuakseli ja vetarit ei kestä yhtään. niin isonakselin vaihdossa joutuisi etuakseliin välityksen vaihtamaaan mutta käykö pikkuakselin välitys isoonakseliin ettei tarvisi etuakselin välitystä vaihtaa?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
välityksistä | kippo86 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 11.03.2009 16:07 |
välityksistä | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 14.04.2008 22:31 | |
patrollin 4.11 välityksistä | mikkoimp | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 18.11.2007 14:06 |
Välityksistä | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.08.2007 15:34 |
Patrollin välityksistä | freddie | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.10.2004 16:04 |