Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.05.2010, 22:32
Mattimod Mattimod ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 07.03.10
Sijainti: Helsinki
Viestit: 3
Perusasetus

Tuli hommattua Saratogan v6 joka purettu jo ihan atomeihin. Pajeron koneeseen nähden aika paljon pieniä poikkeavuuksia, mutta osat saa onneksi vaihdettua vanhasta Pajeron koneesta. Suurin ongelma meinasi tulla, kun eroa oli öljypumpussa ja öljynsuodattimen jalassa. Öljypumppu pajeron koneesta ja yhden öljykanavan tukkiminen ratkaisi sen ongelman. Pajerron imusarja heittämällä kiinni.

Täytyy vielä käydä kaikki laakerit läpi, niin uskaltaa huoleti päästellä.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.01.2011, 23:00
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

Haa,

täällä olis samankaltasta jännää, kamun Pajesta kone vaihdettu, saratogan 6 G 72 koneeks, rojut siirretty alkup padasta tuohon sysleriläiseen kuten tuossa ylläälläkin, vaan kun tirskaa öljyä etupäästään ja samalla tuntus jotta yläpää kuivuu...

Minkähän öljykanavan mahtoivat tukkia ja millä ?

Tietäskös mies Janakkalasta ? tai joku muu...
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.01.2011, 09:05
luppakorva:n Avatar
luppakorva luppakorva ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 11.10.05
Sijainti: Janakkala, Jokimaa
Viestit: 912
Perusasetus

En ole painiskellu ko. ongelman kanssa. Mattimod varmaan osaa auttaa. Onko öljypumppu vaihdettu kanssa koneesta toiseen, ja onko se pakollista. Luulis että koneen omalla pumpulla öljytkin kiertää niinkuin on tarkoitettu.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.01.2011, 11:17
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

Juu öljypumppu on siirretty mitsun koneesta rysler lohkoon, ja pieniä eroja on kanavistossa, ruslerissä öljynsuodatin alunperin koneen toisella puolella johon paje sovituksessa pulttautuu koneen korvakko

Mattimod ehkä varmaan tietäs jos palstaa lueskelee...
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.01.2011, 11:43
TOPPAHOUSU:n Avatar
TOPPAHOUSU TOPPAHOUSU ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 29.10.07
Sijainti: Finland.
Viestit: 550
Talking

On se jännää, kun en olekaan ainut...


Laittele projektista muutamia kuvia, koska itsellä samanlainen koneen vaihto homma edessä...
( Elintenluovuttajana toimii tosin samanlainen Pajero )

En ole Pajerosta koskaan irroittanut konetta, joten kaikki vinkit ja vihjeet ovat tarpeen.
Pitäs meinaan vaihtaa samalla tuo automaatti laatikkokin vähemmän ajettuun... Ehkä?
__________________
Ei mennyt kuin Strömsössä...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 27.01.2011, 14:32
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

no eip täst rojektist kummia kuvia keritty ottaa, swappi on jo tehty ja kiuas nokalla, ihan perushuttua

tuo apulaitteiden siirtely vaan lohkosta toiseen, jotka "periaatteessa samanlaiset" vaan hiukka kivestää, kun ei ne sitte ihan samanlaiset olekaan...
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Koneen vaihto astroon... Tekniikka & Jutustelu 4 14.02.2005 10:48
GMC s15 koneen vaihto Tekniikka & Jutustelu 4 11.02.2005 16:45
Suzuki ja koneen vaihto jyenin Tekniikka & Jutustelu 1 18.01.2005 08:30
Suskan koneen vaihto kumilusmu Tekniikka & Jutustelu 20 27.10.2003 22:47
lj:n koneen vaihto arska4x4 Tekniikka & Jutustelu 3 27.10.2003 19:45


Sivu luotu: 00:18 (GMT +2).