Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.05.2010, 21:17
kaistapää:n Avatar
kaistapää kaistapää ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 21.02.09
Sijainti: kontiolahti
Viestit: 488
Perusasetus

no nyt sain kuvia ladattuu taas koneelle ja 454ss näkee ton yber uber vai miten se oli läppäri tellingin.
nyt pirusti mielipiteitä ja tuumailuja siitä kun: kaki kaipaa lukkoja ja näin köyhänä on sitten pakko miettii mihin rahansa laittaa ja ideana olisi että tumppaisi vaikka hj61 lukko aksilat alle.niitä kun saa tonnilla pari,kestää hyvin. kun taas danat:lukot vähintään 600€ pääty ja sitten se kestävyys????en välttämättä ole mikä hardcore(?) offari mutta miksi ei kannattasi laittaa oletettavasti kestävää.mites mahdollinen leima?

enpäs muuten sitten kuvia laitakkaan vielä kun johonkin hävisivät,katotaas huomenna selvinpäin

__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä
liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.05.2010, 22:17
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.268
Perusasetus

Hojon akseleita laittaessa työmaata tulee jakolootan vaihdosta kun kartaanilähtö pitää saada apparin puolelle. Ja varmaan aika paljon muutakin joutuu muuttamaan. Jeeperillä on MJ:ssä vaihdettu etukartaani toiselle puolelle joten häneltä kannatta kysellä minkälainen homma on.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.05.2010, 17:57
kaistapää:n Avatar
kaistapää kaistapää ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 21.02.09
Sijainti: kontiolahti
Viestit: 488
Perusasetus

entäs jos jakis pysyy entisellään ja perästä muuttaa murikan...
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä
liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.05.2010, 18:26
maze:n Avatar
maze maze ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.06.08
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 90
Perusasetus

joutuu teettämään pitkäpoorisen/lyhyen puolen vetarin, jos lukkoakselin haluaa
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.05.2010, 19:34
kaistapää:n Avatar
kaistapää kaistapää ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 21.02.09
Sijainti: kontiolahti
Viestit: 488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maze Näytä viesti
joutuu teettämään pitkäpoorisen/lyhyen puolen vetarin, jos lukkoakselin haluaa
no persutti tätähän en tullutkaan ajatelleeksi.muutoinhan se voisi olla hyvinki tehtävissä perän muutos,tietty onhan suomessa paljon koneistamoita joilla vetarin boorit onnistuu jatkaa.

voisitte lisäillä kommenttia jakiksen muutoksesta,lähtö toiselle puolelle.onko saatavilla kaupallisia osia,onko tehtävissä itsekkin vai miten?
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä
liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.05.2010, 21:13
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Question

Miksi sinne pitää laittaa hojon akselit - tai ylipäänsä mikään missä on banjo "väärällä" puolella?? Kun onhan noita sopivia akseleita muitakin mitkä kelpaa suhteellisen suoraan sinne alle. 231:een ja 242:een on varmaan aika huonosti saatavilla flip kittiä (onko ollenkaan?), melkein pitäisi laittaa D300 tai joku muu missä on suoraan lähtö oikealla puolella. Niitäkin toki on ja osa voi käydä suhteellisen suoraan tilalle.

Sekin homma on, että etuakselia ei välttämättä ole se tarpeellisin vaihdettava, kestää kohtuullisen hyvin vielä vähän isommillakin kumeilla kun ei ihan älyttömäksi ala kaasupedaalin kanssa. Jos on ABS:it olleet niin ristikotkin on samat kuin D44:ssä, ja kun käyttää Spicerin ristikoita niin ei pitäisi ihan heti poikia. Taka- akseli on se joka korkkaa helpommin ja se on fiksuhkoa vaihtaa jos isommilla kumeilla ajaa ( -> 33" tai isommat). Sinne tilalle mikä vain sopiva jossa on banjo keskellä tai lähes. D44, Ford 8.8, Toyota, jne.. jne..

Mutta nämä toki vain minun mielepiteitäni
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.05.2010, 19:52
kaistapää:n Avatar
kaistapää kaistapää ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 21.02.09
Sijainti: kontiolahti
Viestit: 488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Miksi sinne pitää laittaa hojon akselit - tai ylipäänsä mikään missä on banjo "väärällä" puolella?? Kun onhan noita sopivia akseleita muitakin mitkä kelpaa suhteellisen suoraan sinne alle. 231:een ja 242:een on varmaan aika huonosti saatavilla flip kittiä (onko ollenkaan?), melkein pitäisi laittaa D300 tai joku muu missä on suoraan lähtö oikealla puolella. Niitäkin toki on ja osa voi käydä suhteellisen suoraan tilalle.

Sekin homma on, että etuakselia ei välttämättä ole se tarpeellisin vaihdettava, kestää kohtuullisen hyvin vielä vähän isommillakin kumeilla kun ei ihan älyttömäksi ala kaasupedaalin kanssa. Jos on ABS:it olleet niin ristikotkin on samat kuin D44:ssä, ja kun käyttää Spicerin ristikoita niin ei pitäisi ihan heti poikia. Taka- akseli on se joka korkkaa helpommin ja se on fiksuhkoa vaihtaa jos isommilla kumeilla ajaa ( -> 33" tai isommat). Sinne tilalle mikä vain sopiva jossa on banjo keskellä tai lähes. D44, Ford 8.8, Toyota, jne.. jne..

Mutta nämä toki vain minun mielepiteitäni

no nää akselijutut on ollutkin ihan ajatusasteella,saamattomat vaan ajattelee.kaki on ollut hieman "talviunilla" ja tänään nyt sitten käytiin hieman tönkämässä kylmiltään ja taisi pukata pientä inspiraatiota päälle.aikaa ei ole,saako vaikka kaupasta, jotain tarviis väsätä....hieman venyttely kuvasia ja kaverin kuvankaunis hilu....

kuvissa taka-akselilla matkaa rajoille jälellä apout 25mm.edessä kiinni.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	offailua 004.jpg‎
Views:	752
Size:	99,2 Kt
ID:	12842   Click image for larger version

Name:	offailua 006.jpg‎
Views:	780
Size:	100,9 Kt
ID:	12843   Click image for larger version

Name:	offailua 007.jpg‎
Views:	742
Size:	100,6 Kt
ID:	12844   Click image for larger version

Name:	offailua 005.jpg‎
Views:	765
Size:	99,0 Kt
ID:	12845  
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä
liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty "kaki" Cherokee kaistapää O/M/V Ajoneuvot 8 16.07.2011 08:02
Sj 410 (Nippon) myyty uuteen kotiin MikkoS Maasturiprojektit 100 16.02.2011 23:06
USA:n talous nousuun sotilasajoneuvotuotannolla? Urbancityboy Chit-Chat 3 06.11.2009 23:11
Kesäksi uuteen kotiin. Just joo... Aku Chit-Chat 20 29.05.2007 21:41
Pörssikurssit ylös - Suomi nousuun! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 27.08.2003 09:00


Sivu luotu: 01:13 (GMT +2).