![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() No en tiedä kestääkö se, mutta ainakin niistä siirtohaarukoista on tehty mallia kiinteästi kiinni. Mutta edelleen, kun jostain saat tohon kokonaisen vetarin (ja mielellään vielä absillisesta tai '96 uudemmasta niin on isommat spicerin 760 ristikot) oikealle ja laitat yhden stefan banjokopan sisään ja otat toisen (vai kaksi) pois discon kohdalta, niin ei tarvitse ihmetellä. Varmaan Jeepperiltä esim. kandeisi kysyä jos on ylimääräisiä, en tiedä olisko Joukalla tai Japellakin ehkä?
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Njaahah, no tietysti jos ei ole stefalle paikkaa niin sitten ei voi tietysti stefaa laittaakkaan
![]() Iso ristikko pitäisi kestää aika paljon paremmin, kunhan itse ristikko on kunnollinen. Eli siis tässä pääsee siihen että jos ostaa perushalpiksen niin ei välttämättä kestä juuri mitään. Mittausten mukaan Spicerin orkkis 760-x ristikon pitäisi kestää huomattavasti paremmin kuin esim. saman ristikon vanhempi malli 297-x - joka on siis ihan samankokoinen. Sitten taas 260-x (pikkuristikko) on huomattavasti vielä 297-x:ää heikompi. Mutta nuo on tietysti teoriaa siinä mielessä, että tosielämässä se kestävyys katsotaan. Joka tapauksessa useiden eri lähteiden tekemät mittaukset ja testit kertovat että 760-x ristikko on selkeällä erolla noista vahvin. Mistä niitä Suomesta saisi helposti ja halvalla, on taas toinen juttu. Ainiin, olishan sitten tietysti vielä CTM:n superjointit jos joku hullu niitä suostuu ostamaan ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
pientä päivitystä ettei topicci katoa bittiavaruuteen.
lisäakku on löytänyt paikkansa takakontista,nyt pystyy jo vinssaamaankin vähän pitempään.100Ah avittaa kummasti alkuperäisen oliskos 65Ah;n kaverina.samalla laitoin laturin kaapelin kerralla 16mm3 kun kävi kuormituksessa tosi kuumana.oikein näppejä poltti. niko69:n kanssa olikin puhelimessa puhetta että takaiskareitten alapään korvakot "roikkuu" ja modasin niitä n. 50mm ylemmäs,ei kynnä ihan niin pahasti ja sai myös toivottua ulosjoustoa lisää takapäähän.takapään levikkeet nostin 40mm ylös huippuhienosti vaan hitsaamalla kiinnitysmutterit kylkipeltiin.pohjaanlyöntikumit on vielä mitoitettu alempana olevien levikkeitten ja 33 renkuloitten mitoille ja voi vaatia pikku puuhastelua. huomenna vois käydä pikku testiä suorittamassa ja tutkailla sit. on ikävä kyllä pyöriny mielessä että koittas myydä jeepin pois kun tulevat kuviot vaatis aika tukun rahoitusta....ei vaan oikein raaskis mut katotaan nyt.
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Oliko kamera messissä kun modailit iskarin kiinnikkeitä?
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Rälläköit vanhat irti, kiinnität sen jälkeen ne iskareihin kevyesti mutterilla, katot että on iskarikiinnike & sen pultti oikeassa asennossa iskariin nähden (tästä syystä hyvä idea laittaa se sormikireydellä iskariin kiinni), ja hitsaat takaisin kiinni akseliputken tasalle.
Joutuu tietysti rälläköimään sitä kiinnikettä että saa sopivaan asentoon. Tai sitten teet kokonaan uuden jostain sopivasta paksusta metalliprofiilista ja pulteista, vähän kemppiliimaa kehiin ja homma selvä. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
iskari irti alapäästä-hahmottelua-plasmaa tahi laikalla pala välistä.itse otin sen 5cm.jämä heppiin ja sopivat vahvikkeet kaveriksi ja liimaus.
ei ollu kamera mukana mutta kunhan tämäpäivän lumet alustasta sulaa niin voin napsii kuvasen tai pari.
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
on ikävä kyllä pyöriny mielessä että koittas myydä jeepin pois kun tulevat kuviot vaatis aika tukun rahoitusta....ei vaan oikein raaskis mut katotaan nyt.[/QUOTE]
älä myy! ainakaan ennen ku ollaan vaihettu sovitut osat ![]() Viimeksi muokannut niko69 : 31.01.2010 00:05 Perustelu: kirotus vihre |
#9
|
||||
|
||||
![]()
vaihtari on sovittu niin se se kyllä pitää...sitä myyntiä pitää kyllä tarkkaan pähkäillä.tilanne tulee just päälle kun on saanu auton kohtuullisen etenevään kuntoo.
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden. |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Meniks tää kaupaksi, vai onko jalostunut entistäkin maastokelpoisempaan suuntaan?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty "kaki" Cherokee | kaistapää | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 16.07.2011 08:02 |
Sj 410 (Nippon) myyty uuteen kotiin | MikkoS | Maasturiprojektit | 100 | 16.02.2011 23:06 |
USA:n talous nousuun sotilasajoneuvotuotannolla? | Urbancityboy | Chit-Chat | 3 | 06.11.2009 23:11 |
Kesäksi uuteen kotiin. Just joo... | Aku | Chit-Chat | 20 | 29.05.2007 21:41 |
Pörssikurssit ylös - Suomi nousuun! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 27.08.2003 09:00 |