Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.05.2010, 20:03
tiipe:n Avatar
tiipe tiipe ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: kotka, Finland.
Viestit: 2.391
Perusasetus

rälläkällä leikkaamalla on samaa kampiakselia ..
tuolta pikkusen kuvia ja tietoa
http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Nissan...ol%20160%20MQ/
ja
http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Nissan...supplement.pdf

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.05.2010, 20:54
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.853
Wink

öljy pohja irti,viimeinen kampi akseli pukki pois ja sieltä välistä stefa pois ja uus tilalle siksi on puoli kuun mallinen,vaihda samalla ne kaksi pientä liuska tiivistettä jotka on laakeri pukin reunoissa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.05.2010, 17:27
Janne1986:n Avatar
Janne1986 Janne1986 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: hamina
Viestit: 958
Perusasetus

Jep.
Kiitos tiedoista.
Oliskos kellää hajua noista puristuspaineista?
Kun ei viittis laittaa konetta nokalle ja todeta sitten ettei se toimi...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.05.2010, 19:10
tiipe:n Avatar
tiipe tiipe ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: kotka, Finland.
Viestit: 2.391
Perusasetus

21.6 on puristus suhde löytyy kaikki tiedot edellä mainitulla linkillä sivulta 4/43 lista alas ja SD33T supplement.pdf löytyy kaikki tarvittavat tiedot koneesta

Viimeksi muokannut tiipe : 16.05.2010 19:13
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.05.2010, 20:07
Janne1986:n Avatar
Janne1986 Janne1986 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: hamina
Viestit: 958
Perusasetus

Nyt on puristuksia mitattu.
Kaikki pytyt pyörivät 18-19bar paikkeilla.
Varmaa nousis lisää kun sais koneen ihan lämpöseks.
Ja renkaat ovat varmaan vieläkin pikkasen jumissa seisonnan takia...
Kai toi kone alkaa pelaa kun saa sitä vähän käytettyä?
Vai mitä mieltä olette?
Huomenna pitäis tulla kampiakselin stefat.
Ni pääsis sitten niitä kohta vaihtelee.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 18.05.2010, 17:14
mikkoimp:n Avatar
mikkoimp mikkoimp ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.06.06
Sijainti: Meripori, Finland.
Viestit: 1.234
Perusasetus

autodata ilmoittaa puristussuhteeksi 20,8
ja puristuspaineiksi 24,5-29,4 bar
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 03.08.2011, 16:31
Janne1986:n Avatar
Janne1986 Janne1986 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: hamina
Viestit: 958
Exclamation

Terve taas.
Nyt on taas vaihdettu kampiakselinstefa 2kertaa ja öljypohjantiiviste 3kertaa!
Mutta vieläkin kusee öljyä alle öljypohjan takapäästä.
Öljypohja on laitettu uudella korkkitiivisteellä ja massalla kasaan.
Ja annettu kuivua 2pv ennen öljyen laittoa.
Mutta silti kusee samasta paikasta!!
Onko kellään ollut samaa ongelmaa?
Voiko öljypohja olla jo niin melto että se ei pidä?
Eli kannattaisko kokeilla toista öljypohjaa? Vai jotain muuta???
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan Kc:n stefan vaihto perään Rotta-Racing Tekniikka & Jutustelu 2 16.05.2009 19:30
Hilux perä stefan vaihto!!!! Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 10 17.09.2008 13:55
Stefan vaihto Jeeppiin sjeeppi Tekniikka & Jutustelu 0 10.03.2007 08:18
LJ:n etuperän stefan vaihto Tekniikka & Jutustelu 8 27.04.2006 12:16
Takakardaanin stefan vaihto Tekniikka & Jutustelu 2 23.11.2003 21:22


Sivu luotu: 12:14 (GMT +2).