![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Vieläkös se Luppakorva kauppaa tätä moterninpaa 3,5 litraista: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=52517 Tuossa on ainain hänen moottorinvaihtonsa: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=28049
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Onkohan tässä 12 vai 24 venttiilinen kone, ne ei sovi sekaisin kovin helposti. Eli tarjolla on halvimmilaan toi Chryslerin kone, mistä saat osia, jos on 12 v kone 200 eur, tai toi koneenvaihtoprojeksissa oleva 3,0 12 v vm -90 kone 500eur, tai 3,5 24 v kone 2000 eur. Kaksi viimeisintä on keoajettavissa. 0503044369, Jaakko Toikka, Janakkala.
Lukihan tuolla että 12 v kone, tähän sopii siis mielestäni kaikki 12 venttiiliset Pajeron koneet. Niitä on kyllä tarjolla, jos ei muuten niiin kokonaisia autoina. Viimeksi muokannut luppakorva : 11.05.2010 09:05 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tuli hommattua Saratogan v6 joka purettu jo ihan atomeihin. Pajeron koneeseen nähden aika paljon pieniä poikkeavuuksia, mutta osat saa onneksi vaihdettua vanhasta Pajeron koneesta. Suurin ongelma meinasi tulla, kun eroa oli öljypumpussa ja öljynsuodattimen jalassa. Öljypumppu pajeron koneesta ja yhden öljykanavan tukkiminen ratkaisi sen ongelman. Pajerron imusarja heittämällä kiinni.
Täytyy vielä käydä kaikki laakerit läpi, niin uskaltaa huoleti päästellä. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Haa,
täällä olis samankaltasta jännää, kamun Pajesta kone vaihdettu, saratogan 6 G 72 koneeks, rojut siirretty alkup padasta tuohon sysleriläiseen kuten tuossa ylläälläkin, vaan kun tirskaa öljyä etupäästään ja samalla tuntus jotta yläpää kuivuu... Minkähän öljykanavan mahtoivat tukkia ja millä ? Tietäskös mies Janakkalasta ? tai joku muu... ![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#5
|
||||
|
||||
![]()
En ole painiskellu ko. ongelman kanssa. Mattimod varmaan osaa auttaa. Onko öljypumppu vaihdettu kanssa koneesta toiseen, ja onko se pakollista. Luulis että koneen omalla pumpulla öljytkin kiertää niinkuin on tarkoitettu.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Juu öljypumppu on siirretty mitsun koneesta rysler lohkoon, ja pieniä eroja on kanavistossa, ruslerissä öljynsuodatin alunperin koneen toisella puolella johon paje sovituksessa pulttautuu koneen korvakko
Mattimod ehkä varmaan tietäs jos palstaa lueskelee...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#7
|
||||
|
||||
![]() On se jännää, kun en olekaan ainut...
Laittele projektista muutamia kuvia, koska itsellä samanlainen koneen vaihto homma edessä...
( Elintenluovuttajana toimii tosin samanlainen Pajero ) En ole Pajerosta koskaan irroittanut konetta, joten kaikki vinkit ja vihjeet ovat tarpeen. Pitäs meinaan vaihtaa samalla tuo automaatti laatikkokin vähemmän ajettuun... Ehkä?
__________________
Ei mennyt kuin Strömsössä... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Koneen vaihto astroon... | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.02.2005 10:48 | |
GMC s15 koneen vaihto | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 11.02.2005 16:45 | |
Suzuki ja koneen vaihto | jyenin | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.01.2005 08:30 |
Suskan koneen vaihto | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 27.10.2003 22:47 |
lj:n koneen vaihto | arska4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 27.10.2003 19:45 |