Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #38  
Vanha 09.05.2010, 22:23
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Komanssi Näytä viesti
No hemmetti, miksiköhän mulla otteessa sitten vain maininta N1/pakettiauto? Minne se "G" on jäänyt?

Otteen osassa "Erikoisehdot ja huomautukset" on mainittu: "Autoverosta vapaa pakettiautona. Katsastuksen huomautukset: LTJ-tyyppikoodi: 4055031303. LTJ-mallimerkintä: Jeep Comanche Pickup-FJ36B-4x4/304"

Voiko em. vaikuttaa alhaiseen vetopainoasiaan? Liekö allaoleva käytäntö vielä voimassa tuon mukaan? Mun auto juuri ensirek. ennen tuota 4.12.-92. eli voinko siis mennä vaatimaan konttorille tolla lapulla lisää kiloja?
G tuli joskus 1993. Ei vaikuta esittämäsi tekstit. Pakettiautoissa sai kärrypaino olla enintään kokonaismassan verran. 30.9.2003 muuttui laki joka salli 1.5 x kokonaismassan kärrylle N1G-luokan ajokille jos valmistaja ei sitä rajoittanut.

Komanssen vetopaino on ilmeisesti juurikin tuo 1670 kg eikä lisää heru ainakaan tolla lapulla.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 11:25 (GMT +2).