![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ajattelinkin jotain sellaista että kun noita joskus on roudattu rajan takaa junanvaunuissa niin saadaan pakata tiiviisti puskuri puskuria vasten.. Taidan repiä mokomat käikäleet pois. Maanantaiksi on varattu aika päästömittaukseen. Tänään haen tarralaput valmiiksi jotta voin maanantai aamulla karauttaa tuolla töihin ja tästä suoraan korjaamolle..
__________________
UAZ 315126 -88 VW Golf mk2 1.8 20V Turbo |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Eilen kävin mittaamassa päästöt.. HC oli 6.5, mutta kun laski tyhjäkäynnin 900 -> 750rpm niin putosi 3.26 muistaakseni. Muut arvot olivatkin ihan kohdallaan. Joten päästöistä ei leiman saanti jää ainakaan kiinni.
Myös kaikki valot preppasin kuntoon, enää karttavalo sekä konehuoneen työvalo niin sitten on kaikki valot kondiksessa. Pissapoikakin oli mykkä. Pienen purkamisen ja herkistelyn jälkeen totesin että moottorin hiilten jouset olivat ruostuneet puruksi -> tein uudet jouset kuulakärkikynän jousista ja jo alkoi vesi lentään.. Sitten yksi ropleema: Päästömittauksesta kun ajelin kotiin päin niin tuntui Uazi kulkevan aika raskaasti ja oikea etujarruhan se laahasi aika pahasti. Haisi pahalle ja vanne oli kuuma. Onko noista jarruista jotain räjäytyskuvia tai vastaavaa kun alan sitä purkamaan? Mikä noissa yleensä hirttää kiinni, onko noissa jotain automaattisäätöä jonka säätämällä helppais vai onko jotain muuta yleistä tyyppivikaa/ominaisuutta? Kyllä muuten kääntää katseita tuommoinen laitos kun ilman rättiä ja ikkunoita ajelee ![]() Vähän piti käydä illalla hiekkakuopallakin mönkimässä ja kyllä se vaan hienosti kiipeää pahoihinkin paikkoihin..
__________________
UAZ 315126 -88 VW Golf mk2 1.8 20V Turbo |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jarrut säädetään lähelle epäkeskolla kenkä kerrallaan. Jos jumii niin todennäköisesti työsylinteri jumittaa. Helppoja purkaa ja vähän hoonailla.
__________________
Lukekaa ne ohjeet K.T 10/06 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Anteeksi taas malttamattomuuteni
![]() Pitänee säätää niitä epäkeskoja jos vaikka ne olisi liian tiukalla. Pääseekö ne epäkeskot jossain tilanteissa kiristymään itsestään? Jos ei auta niin jarrusylinteri purkuun ja herkistelyä.. Juuri muita jumittavia osia tuossa ei taida ollakaan..
__________________
UAZ 315126 -88 VW Golf mk2 1.8 20V Turbo |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kiitoksia, onko sulla myös uusia osia kuten jarrukenkiä ym.?
Pitää katsoa miltä no jarrut näyttää jos avaan sen rummun..
__________________
UAZ 315126 -88 VW Golf mk2 1.8 20V Turbo |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kaikkea löytyy uutena,jarruosiin löytyy kaikki nippelit uutena,sylinterit,kengät yms
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Iso uusi turbo + uusi kuuleri | Krisse | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 15.03.2010 19:56 |
Myyty 1kpl UUSI 33x12.5 bogger+uusi 8"vanne | make-lj | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 05.11.2008 16:36 |
m: uusi rullakita super-winssin ja vaijeri uusi. | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 05.06.2008 11:55 |
Uusi Pajero / Uusi Land Cruiser | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 15.08.2007 18:45 | |
Uusi foorumin lukija esittäytyy | TateZ | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 16.06.2006 14:57 |