![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Pirates sivuilla oli lehmän takavinssistä kuvia ja sulla oli joku itetehty tankki vissiin? tutkin omaa rytöä ja se tankki pitäis tehä joko uusiks tai siirtää hieman eteenpäin. Nyt sinne ei mahtuis edes mönkkärin vinssiä. Pitää tutkia onko tilaa siirtää tankkia vai tuleeko jotain osumariskiä perän kanssa sisäänjoustoissa.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
joo, mulla on omatekemä n.90l tankki joka on hieman edempänä kun aluperäinen, muistaakseni sen alkuperäisen siirto oli jotenkin hieman mutkikasta, kiinnikkeiden lisäksi pti jotain muutakin vaihtaa mutta kun en muista mitä...
olen kuullut vähän teoriaa että suurin syy lämpiämiseen on toi np203 joka on raskas pyörittää ja lämpiää itsekkin ajossa ja siirtää sitte lämpöään helposti lootaankin päin, mullahan pitkässä ajossa kardaanitkin käy aika kuumiksi ja saappaat sulaa takajalkatilaan ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pitää tutkia sitä tankin siirtoa vielä, itetehty tankki on tällähetkellä vähä liian työlään kuulonen rojekti. Pitäis lainata kaverilta tigiä ja kanttauttaa paksua rosteria jossain, ei kait tota kehtaa mustasta raudasta tehä. Mullakin on np203 ja lämmöt on täysin normaalit pitkässäkin ajossa, maantiellä tai maastossa. Kuumimmillaan viimeks maastossa jotain 70C ja maantiellä mennään 60C. Pitää tsekkaa minkä lämpöset kardaanit sitten on! :-) Ja sen 203 lämmöt voi mittailla kans. Voihan olla että munkin jakis lämpenee, mutta th350+np203 paketissa jakiksen lämmöt ei siirry automaattiinpäin yhtä tehokkaasti kuin th700 kanssa. Erilainen adapteri siinä ainakin on välissä. Tutkitaan kun pääsee taas ajamaan. Viimeksi muokannut veijon-esso : 04.05.2010 15:19 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Jep jep.. mulla tuo blazeri tulee vetojuhdaksi niin ajattelin, että pieni lisäjäähdytys tuskin on pahaksi tuolle th700:lle. Kattoo nyt alkaako sille tekemään mitään, ennenku mitään todellista vikaa syntyy..
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Laita jokatapauksessa lootalle lämpömittari niin tiedät missä mennään lämpöjen suhteen.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
ja jokatapauksessa jonkinlainen jäähdytin jos kärryä vedät... alkuperäinen jäähdyttimessä kiertävä kierukka ei kesällä riitä...
|
#7
|
||||
|
||||
![]() joo, ajattelin ottaa ja vaihtaa noi viimme vuonna ostetut keinut jo vihdoinkin paikalleen... samalla lukasin kansista että ne on pienillä venttiiileillä, isoilla palotiloila ja niin edelleen varustettu, siis oikeat ihannekannet ![]() No kyllä siinä on voimaa ollut ihan tarpeeksi mun ajoon ja mietin että ne saa kelvata mutta kun venttiilien päät oli vähä huonon näköisiä päätin ottaa kannen käteen ja venttiiliä irrottaan. tämmöset jutut herätti mun huomiotani... no eipä siinä ihme nuo ole kun ohjurit on niin väljät että venttiiliä voi heilutella lautasesta toista milliä, ja jousen puolelta mittasin kellolla aikanikuluksi että paljoko se heiluu, reilu neljäkymppiä, melkein viiskin osaa saa heilutettua... Kansiostoksille pitää siis lähteä, noihin ei viitsisis rahaa tuhlata, tosin mihkään alumiinihipohipoihin mulla ei ole varaa, että josko löytyis jotain sopivampaa vaihtoehtoa ensin... sitte loppukevennys... kaksi kulkinetta kun astuu kotiovesta ulos, väri on sama, kokoeroa hieman löytyy... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
L-200:sen ropaamista/joustoja | Lavamitsu | Tekniikka & Jutustelu | 74 | 11.08.2008 19:47 |