![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#30
|
||||
|
||||
![]()
Käytännössä taaemmalla laatikolla pykältäminen ei ole ihan niin helppoa kuin voisi kuvitella. Saattaa vauhdissa jäädä vaihto tekemättä.
Itte paiskoin muutaman vuoden Hiluxilla missä oli takavedon loota + HJ:n loota ja jakis. Välitykset siellä 140:1 tuntumassa. Offikäytössä HJ:n aski aina ykkösellä, jakis isolla ja ekasta lootasta pykältäminen vauhdin tarpeen mukaan. Harvoin tarvi pudottaa jakis pienelle. Pikku siirtymille HJ:n aski kakkoselle, vaihto onnistui vain paikallaan. Ainoastaan eka versio välikardaanista hajosi, lootat kesti moitteetta. HJ:n askin kierrätin vielä nykyiseenkin autoon. Akseleista sitten särkyikin kaikki mahdollinen... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Jeep Wagoneer -78 | Viipo | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 11.11.2006 15:54 |
Jeep Wagoneer -77 | osmos | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.11.2005 20:26 |
M: Jeep Wagoneer -78 | julli | O/M/V Muut | 5 | 24.10.2005 08:04 |
M: Jeep Wagoneer V8 | O/M/V Muut | 8 | 12.09.2005 17:56 | |
M: Jeep Wagoneer -75 | O/M/V Muut | 2 | 28.09.2004 09:40 |