Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #30  
Vanha 01.05.2010, 08:31
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.737
Perusasetus

Käytännössä taaemmalla laatikolla pykältäminen ei ole ihan niin helppoa kuin voisi kuvitella. Saattaa vauhdissa jäädä vaihto tekemättä.

Itte paiskoin muutaman vuoden Hiluxilla missä oli takavedon loota + HJ:n loota ja jakis. Välitykset siellä 140:1 tuntumassa. Offikäytössä HJ:n aski aina ykkösellä, jakis isolla ja ekasta lootasta pykältäminen vauhdin tarpeen mukaan. Harvoin tarvi pudottaa jakis pienelle. Pikku siirtymille HJ:n aski kakkoselle, vaihto onnistui vain paikallaan. Ainoastaan eka versio välikardaanista hajosi, lootat kesti moitteetta. HJ:n askin kierrätin vielä nykyiseenkin autoon.

Akseleista sitten särkyikin kaikki mahdollinen...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Jeep Wagoneer -78 Viipo O/M/V Ajoneuvot 2 11.11.2006 15:54
Jeep Wagoneer -77 osmos Tekniikka & Jutustelu 3 24.11.2005 20:26
M: Jeep Wagoneer -78 julli O/M/V Muut 5 24.10.2005 08:04
M: Jeep Wagoneer V8 O/M/V Muut 8 12.09.2005 17:56
M: Jeep Wagoneer -75 O/M/V Muut 2 28.09.2004 09:40


Sivu luotu: 11:16 (GMT +2).