![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#26
|
||||
|
||||
|
80-luvun Porcshen vanne
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
|
#27
|
||||
|
||||
![]() Jos vuosia sitten näin tälläiset isoreikäiset porschen vanteet paketti-mersussa takana.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#28
|
||||
|
||||
|
jep...jako on sama 5x130, mutta keskireikä on Possussa pienempi (sorvimies hoitaa kyllä homman). ET muuttui jossain 80-luvun loppupuolella "huonommaksi" eli jonnekkin + 40 seutuville. Noissa vanhemmissa se on usein +20 kantturoissa, mikä jo pienemmillä (33/12.5") gummeilla pelittää G-vaunussa (sSuunnilleen sama mitä W460 G-vaunun omissa alumiinivanteissa). Noille isommille (36") pitää laittaa jo spacerit eteen...luonnollisesti Porchen ja alumiinista
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
|
#29
|
||||
|
||||
OT..... ..
5-pulttisissa LT-volkkareissa on sama jako (6.5" x 5, eli 165.1mm x 5) kuin land/range rovereissa. LT:n vanteet on 14", eli niistä ei heru rooveriin apuja. Mutta vanhaan VW pakuun voi laittaa räyhäköitä RR vanteita?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#30
|
||||
|
||||
|
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
|
#31
|
||||
|
||||
|
katsos...Keltalan kisassa olii paparatrseja paikalla
![]() Joo, tollaiset niistä tuli. Ei ollut ihan läpihuutojuttu, mutta osansa on tieten sillä, että tekijät oli ensikertalaisia Yhdestä vanteesta lähti laippa melkein heti irti, sit hitsattiin vielä kaikki silleen "toiselta puolelta" (noiden vanteen puolien välistä tavallaan vanteen kylkeen kiinni ) ja vetäsin vielä 10 x läpipultit. No se tietenkin sitten aiheutti vähän tiiveys ongelmia, mutta sikafleksillä nekin tuli kuntoon.
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |