Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #35  
Vanha 29.04.2010, 12:37
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L on kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Tossa sun tapauksessa voisiko olla mahdollista että siellä rattiakselissa oleva mikä-lie-osa olla rikki tai kulunut? Englanniksi kutsuvat nimellä clockspring, ja se tietääkseni välittää sähköä tuolta virtalukolta ja viikseltä ainakin osittain. En ole koskaan tuota rattiputkea ja rattia irrotellut niin pitkälle että tietäisin miten iso homma on tarkistaa...

Nyt en vain saa päähäni mihin kaikkeensen hajoaminen/ kuluminen taas vaikutti kun ei tosiaan ole omakohtaista kokemusta, mutta tuo on ollut moneen sähkövikaan syyllinen, kun tuolla Jeepforumilla ovat XJ:n outoja virtalukkoon ja viikseen liittyviä sähkövikoja selvittäneet.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Jeepin (AMC) 340/360/390/401 kone SamiN O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 29.04.2009 08:26
Jeepin kone ongelma GrandLeSilu Tekniikka & Jutustelu 14 13.08.2007 16:09
Nyt Vaasaan moottorirata nimiä pitäisi saada... samid Tekniikka & Jutustelu 6 02.09.2006 15:36
m/ jeepin 4,2l kone + laatikko trail76 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 05.03.2006 17:19
MIKSI OLUTTA PITÄISI SAADA TYÖPAIKALLA? MäIte This And That 0 10.06.2002 21:44


Sivu luotu: 19:45 (GMT +2).