![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#35
|
||||
|
||||
![]()
Tossa sun tapauksessa voisiko olla mahdollista että siellä rattiakselissa oleva mikä-lie-osa olla rikki tai kulunut? Englanniksi kutsuvat nimellä clockspring, ja se tietääkseni välittää sähköä tuolta virtalukolta ja viikseltä ainakin osittain. En ole koskaan tuota rattiputkea ja rattia irrotellut niin pitkälle että tietäisin miten iso homma on tarkistaa...
Nyt en vain saa päähäni mihin kaikkeensen hajoaminen/ kuluminen taas vaikutti kun ei tosiaan ole omakohtaista kokemusta, mutta tuo on ollut moneen sähkövikaan syyllinen, kun tuolla Jeepforumilla ovat XJ:n outoja virtalukkoon ja viikseen liittyviä sähkövikoja selvittäneet. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Jeepin (AMC) 340/360/390/401 kone | SamiN | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 29.04.2009 08:26 |
Jeepin kone ongelma | GrandLeSilu | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 13.08.2007 16:09 |
Nyt Vaasaan moottorirata nimiä pitäisi saada... | samid | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.09.2006 15:36 |
m/ jeepin 4,2l kone + laatikko | trail76 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.03.2006 17:19 |
MIKSI OLUTTA PITÄISI SAADA TYÖPAIKALLA? | MäIte | This And That | 0 | 10.06.2002 21:44 |