![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#34
|
||||
|
||||
![]()
Kaikki rokkaa hienosti kun laittaa virtalukon punaiseen johtoon hyppyjohdolla virtaa. Rupesin etsimään katkosta konehuoneen sulakerasian ja virtalukon välistä. Sulakkeelta virtalukolle lähtevästä punavalkoisesta johdosta löytyi yksi homeinen liitos tulipellin luota siitä kohdin, jossa alunperin on sijainnut jarrujen kompura. Mikähän tuonkin liitoksen perimmäinen tarkoitus on? Korjasin liittimen jonka jälkeen virta kulkee hienosti auton sisällä olevan sulakerasian taakse asti. Ennen liittimen korjausta tällä välillä oli melko paljon jännitehäviötä.
Virta ei silti halua kulkea virtalukonpohjalle saakka. Täytyy seuraavaksi purkaa auton sisällä oleva sulakerasia irti ja tutkia mitä se on syönyt. Onko kellään ollut ongelmia sulakerasian takana näinkin uudessa Jeepissä? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Jeepin (AMC) 340/360/390/401 kone | SamiN | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 29.04.2009 08:26 |
Jeepin kone ongelma | GrandLeSilu | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 13.08.2007 16:09 |
Nyt Vaasaan moottorirata nimiä pitäisi saada... | samid | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.09.2006 15:36 |
m/ jeepin 4,2l kone + laatikko | trail76 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 05.03.2006 17:19 |
MIKSI OLUTTA PITÄISI SAADA TYÖPAIKALLA? | MäIte | This And That | 0 | 10.06.2002 21:44 |