![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
on. ei ole mitään järkeä tuhota konetta moisella pakokaasu jarrulla... varmasti on tuo saabinkin mitsu te05-12b6 pienehkö, sen pakopesä on A/R muunnettuna noin 0,43 luokkaa, kompura kyllä riittää hiukan pidemmälle kuin vastaavissa saabin garretteissa, niissä pako A/R 0,48 eli aavistuksen isompi. mitsu myös paljon herkempi eikä ihan niin on/off tyyppinen...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Minun BJ40sessä 3.0B on Garret gt17,on varmaan turhan pieni tuokin ahdin.Alavääntö on todella hyvä,kierroksilla alkaa ahdot tippumaan.Ajattelin vaihtaa tilalle Garret T03 ahtinen,olisko tuo mahdollisesti sopiva vai mikä olisi sopivin.
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK Maplehill Productions http://www.pajakallio.fi/ http://www.ipefix.fi/ |
|
#3
|
||||
|
||||
|
mihkä olette noita turbon paluuputkia laittanut?
itte turasin tohon nostajalaakson kannen etureunaan, ja leikkasin sieltä takaakin sitä peltikourua vähäsen pois siltä kohtaa, mutta siltikin räkii huohottimesta öljyä pihalle. voiskohan ton huohottimen tulpata, ja laittaa vaikka öljykorkinreijästä uuden? |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja tuon huohotuksen laitoin itsekkin juurikin tohon öljykorkkiin,ja tuosta syystä. Eli se paluu olisi kai viisainta olla sinne öljypohjaan. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Mie tuuppasin paluun suoraan öljypohjaan siihen matalampaan osuuteen, ettei jää öljypinnan alapuolelle. Alapuolelle ei kannata laittaa, kun siellä pohjalla köllöttelevä öljy tahtoo vastustaa sieltä paluusta tulevaa virtausta ja sitten turbo tulvii. Miulla kyllä ainakin tuo maamoottori huohottaa muutenkin sen verran, että etukardaanille tulee hyvä tuorevoitelu.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Paljonko tuota moottoria saa kierrättää? 3800rpm? Entäs millaisia ahtoja ootte käyttäneet? Omassani on puristuksia tiputtu hieman (ehkä 17) ja ahdot kipuaa liki baariin. Kestääköhän?
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tuskin tuo noihin paineisiin kypsyy... Kierrättämiseen ehkä varsinkin jos kiertokangen laakerit on jo valmiiksi kypsät.
Mutta eipä nämä kierroskoneita olekkaan ja omassa tehopiikki oli jossain 2800 rpm tietämillä. Ootkos jo dynossa käyny?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Toyota H moottorin manuaali | tepa78 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 04.11.2012 14:27 |
| M: toyota 2L moottorin männät | azizp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 06.08.2009 16:24 |
| O: Toyota RJ-70/22R moottorin kansi | tvn | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 17.11.2007 21:37 |
| m:moottorin alakerta toyota 2.4d 2L2 | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 17.11.2007 00:03 |
| M: Toyota LC 5-syl moottorin ruiskutuspumppu | A-P | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.08.2006 10:54 |