![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Kun tehot mitataan pyöristä niin sinne voimalinjaan häviää yllättävän paljon,eli sen puoleen ei ole hätää.
Slck:n sivuilta löytyy tuosta turbottamisesta aika paljon asiaa eli kannattaa lukea myös sieltä miten päätä on hakattu b ,ja 3b ja 2h moottorien lohkoihin. Siis sen syötön säätö perustuu paine eroon kalvon eri puolilla.Se ahtopaineen määrä ei siihen vaikuta paitsi sen mitä edellä jo kerroin. Yksinkertaisin konsti saada se ahtopaineen mukana nouseva maksimisyötön määrä lienee rakentaa joku kalvosylinteri hässäkkä siihen sammuttimen yhteyteen mutta siitä ei nyt varsinaisesti ole mitään hyötyä (muuta kuin värkkäämisen ilo). Maksimi paineet kannattaa juurikin jättää alle kiloon ehkä 0.8-0.9 koska ei sieltä vakio pumpusta tule soppaa niin paljon että kovemmista paineista olisi mitään hyötyä. Minkäs turbon meinasit laittaa? |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Toyota H moottorin manuaali | tepa78 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 04.11.2012 14:27 |
| M: toyota 2L moottorin männät | azizp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 06.08.2009 16:24 |
| O: Toyota RJ-70/22R moottorin kansi | tvn | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 17.11.2007 21:37 |
| m:moottorin alakerta toyota 2.4d 2L2 | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 17.11.2007 00:03 |
| M: Toyota LC 5-syl moottorin ruiskutuspumppu | A-P | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.08.2006 10:54 |