![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Itelläni on gr patukassa 35" rockerit ja olen ollu kyl oikein tyytyväinen ja eikä ole ollu mitään ongelmia paikalla pysymisen kanssa.
Montenegro #74 Nissan Pickup d22 Toyota Land Cruiser Lj70 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Millaisilla paineilla ajat maastossa ja onko vanteissa beadlockit? |
|
||||
|
||||
![]()
Olen käyttäny 0,5 bar metsässä. On joo beatlockit
|
||||
|
||||
![]()
Saatko otettua renkaan auton alta pois ja mitattua todellisen halkaisijan? Minkä leveytisellä vanteella renkaas on?
|
|
||||
|
||||
![]()
89 cm oli keskinappulan päältä. 10 tuumasel vanteella
|
|||
|
|||
![]()
Olen ajanut Irokeilla, Pokkereilla ja Bulleilla.
Arvosteluna esitän seuraavaa: 6x6 Volvo/Lantikan koppi tulee 39,5 Pitt Bullit |
|
||||
|
||||
![]()
Tuoreimmat kokemukset
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
mullahan ne oli patrollin alla, 35x14,5 kympin vanteilla eivätkä pomppineet vanteelta tai tyhjentyneet pienilläkään paineilla. eikä ollu bedlokkeja, kiinan vanteet.
hyvä pito kivikossa, sinnehän ne on kai tehtykin. vaparina mudassa ei jaksanu kakkosella ruopia, ja ykkösellä ku yritti ni kuvio ei puhistunu, joten ei edennykkään. sitte turbotin sen ni johan rupes kuvio putsautumaan... nyt hiluxin alla, mut ei vielä oikein kokemusta. onhan tuo aika eri oloinen peli ja painonen. kuvittelisin että suolla vois olla hyvät...näkee sitte. tuntus että voimaa pitää olla jos mudassa ajaa, että se kuvio putsaantuu. e: nii ja talvi pito musta aika hyvä |
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs noista nyt sitten sanoisi, puolitoista vuotta olen näillä ajanut ja kyllä Pitbulleissa on puolensa. Minulla nämä eivät pysy oikein vanteilla pienillä paineilla ajaessa, yhdistelmällä 37x13,5x16 Rockerit ja Cragarin 16x8" vanteet Jormalaisen beadlockeilla. Asian voi korjata esim. Innerairlockeilla. Kovaa kyytiä ovat saaneet ja palasiakin on lähtenyt. Suditellessa palasia lähtee vähemmän verrattuna Boggereihin kun kuvio on tiheämpi.
On minulla Boggeritkin, mutta pääasiassa Pitbulleilla ajan. Mudassa Boggeri on luonnollisesti parempi. |
|
||||
|
||||
![]()
mites suolla hiippauilu luonnistuu verrattuna muihin (bogger, TSL, Iroc)?
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty PitBull Rocker | alticity | O/M/V Renkaat ja vanteet | 8 | 12.10.2009 19:54 |
Rocker Pitbull | salamanteri | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 14.11.2008 07:22 |
Myydään 33x13,5-15 Pitbull Rocker | Markol | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 05.11.2008 15:24 |
Pit Bull Rocker renkaat? | Gegguli86 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.05.2007 20:39 |
pitbull? | kävikökipiäää | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 19.12.2006 10:56 |